ایده پردازان ۳۴(۱):وضعیت استارتاپها با افزایش قیمت دلار
در قسمت ۳۴ برنامه اینترنتی ایده پردازان به سراغ هفته نامه شنبه رفتیم. به طور خلاصه آنچه را که می توان از این مصاحبه برداشت کرد این است که، هفته نامه ی شنبه رسانه ای برای سرگرمی نیست بلکه رسانه ای است که با رویکرد انگیزش و آموزشی برای راه اندازی استارتاپ ها، جمع آوری گروه، روش های جذب سرمایه، مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ، از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است.
امروزه پس از گذشت ۴ سال از تولد هفته نامه ی شنبه، با گذر از آزمون و خطاها، این رسانه به صدای رساتری برای اکوسیستم استارتاپی تبدیل شده و به بلوغی نسبی در این صنعت رسیده است.
این هفته نامه علاوه بر نسخه ی چاپی که به طور میانگین در ۱۰ هزار تیراژ منتشر می شود، به صورت آنلاین و سوشال هم قابل مطالعه می باشد.
از نظرجمیلی، معاون سردبیر هفته نامه و سردبیر خبرگزاری شنبه پِرِس، هفته نامه ی شنبه در اکوسیستم استارتاپ ها دیده می شود و این را با توجه به فیدبک هایی که از مردم چه به صورت تلفنی و چه در فضای سوشال دریافت می کنند، می گوید.
جمیلی در ادامه به عوامل مانایی یک رسانه اشاره می کند، از نظر او، یک رسانه باید نیازی از مردم را حل کند در غیر اینصورت اگر هزینه های زیادی هم بکند باز در بین مردم جایی ندارد.
در ادامه دعوت می شود که برای آشنایی بیشتر با این هفته نامه و اعضای آن این ویدئو را به طور کامل مشاهده کنید…
دیگر اعضای هفته نامه ی شنبه:
- اکبر هاشمی، مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه شنبه
- مهدی صارمی فر، طراح تجربه کاربری
- علیرضا شهبازی، مدیر روابط عمومی و آکادمی شنبه
- تهمینه سلیمیان، مدیر سوشیال شنبه
- مونا صارمی، مدیر اجرایی
- عالیه عزتی، خبرنگار شنبه پرس
- غزل حسینی، کارشناس مارکتینگ
دیدگاهتان را بنویسید