ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
458 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دست از غر زدن بردارید

اجرای این روش به خصوص با افرادی همخوانی دارد که با یکدیگر زندگی می کنند. بین دو تن که خارج از خانه کار می کنند یا در منزل هستند یا به هر حال شب هنگام دور هم جمع می شوند و زمان و انرژی زیادی را صرف مبادله ی شکایت می کنند، این مشکل امری متداول است.

منظورم این است که بخش عمده ای از مراودات حول مسائل بد و ناگوار می چرخد که در طی روز رخ داده است؛ مباحثی مثل روز مشکل و خسته کننده ای که گذرانده اید، وفور توقعات جامعه و افراد از شما، مسائل آزاردهنده ای که ناچار هستید با آن رو به رو شوید، ناراحتی ها، تجربیات تلخ، لحظه های مشکل، بچه هایی که تقاضای فراوان دارند، روسای ناآگاه و غیره. گویا می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همسر یا شرکای زندگی ما سخت تر بودن زندگی ما را درک می کنند.

می توانم دلایل فراوانی بر اشتباه بودن این عادت ارائه کنم. اول اینکه، اکثرا ما وقت با ارزش محدودی برای سپری کردن با اشخاص مورد علاقه ی خود داریم. اگر روزی سخت داشتیم دلیلی ندارد آن را هنگام شب مجدد مطرح کنیم. فکر و بحث کردن درباره ی وقایع منفی روز، مرور آن تجربه به حساب می آید که ما را تحت فشار عاطفی فراوان قرار می دهد.

دو اینکه، با توجه به قسمت های منفی روز، خُلق تنگ خود را تایید می کنید. به عبارت دیگر، فشارها و مشکلات زندگی روزانه به یاد شما می آید و بدین ترتیب جدی، دلگیر، خشک و عصبانی بودن را موجه می دانید.

کاهش صرف انرژی برای بیان شکایت ها، به سرعت حس بهتری را در رابطه با زندگی در شما ایجاد می کند. این بدان معنا نیست که مسائل بسیار سخت و جدی ندارید، در واقع همه چنین مسائلی را داریم و فقط با ابراز هم دردی با دیگران در مورد مشکل بودن زندگی، بهای بی ارزش زیادی را می پردازیم.

به محض آنکه از این روش دست بردارید، به یاد بخش های بهتر زندگی خواهید افتاد. به یاد آوردن جنبه های محبت آمیز و مهربان زندگی، آن مسائلی که خوب پیش رفته اند و قسمت هایی از زندگی که به آنها مغرور هستید و عامل پرورش شما هستند، آسان تر می شود.

همچنین متوجه می شوید هنگامی که توجه خود را بر جنبه های مثبت روز متمرکز می کنید، همسران و سایرین نیز از این روش پیروی می کنند. اکثر افراد هنگامی که این عادت متداول را حذف می کنند، پی می برند که تمرکز بر جنبه های مثبت بسیار جالب تر و لذت بخش تر است و درهای جدیدی در روابط آنها گشوده و علائق جدیدی مطرح می شوند.

درک کنید که من نمی گویم در میان گذاردن آنچه بر ما گذشته است، حتی اگر بدترین اتفاقات باشد، با افراد مورد علاقه تمان هرگز خوب و مفید نیست. احتمالا مواردی بوده است که احتیاج به این کار داشتید. در اجرای این سیاست، استثنائاتی هم وجود دارد. من می گویم از این رسم بد دست بردارید.

به حای آنکه هر شب بعنوان امری دائمی شکایت مبادله شود، سعی کنید ترتیبی دهید تا به ندرت مطرح شود. بدیهی است که تمایل دارید در مورد احساسات واقعی خود صادق باشید؛ اما اگر بعضی صحبت های منفی را نشنیده بگیرید به نتایجی مثبت دست خواهید یافت.

پیش از آنکه صحبتی هم بکنید، بهتر است از خود سوال کنید “هدف از این سخن ها چیست؟” یا “آیا بیان این اطلاعات اوقاتی خوش را برای ما فراهم می کند یا روحیه ی ما را پایین خواهد آورد؟”، “آیا ما را به هم نزدیک تر و صمیمی تر می کند؟” یا “یادآور یکی از سختی های زندگی است؟”

همه می دانیم که زندگی می تواند بی اندازه سخت و خسته کننده شود و بیشتر ما عادت کرده ایم که هر روز با مشکلات رو به رو شویم. سوال هایی از این قبیل “آیا بیان همه ی جزئیات تیره کاری خوب است و ارزش دارد؟” و علیرغم این واقعیت که گاهی من هم به اندازه ی دیگران به انجام این رسم بد می پردازم، دریافته ام که اکثر اوقات، منفی بافی، ضد خلاقیت و مزاحمتی برای سپری کردن بعد از ظهری پر آرامش است.

من از شما می خواهم این پیشنهاد را امتحان کنید. دفعه ی آینده که حس کردید می خواهید در مورد وحشتناک و پر فشار بودن روز خود اطلاعاتی مبادله کنید، سعی کنید سکوت کنید. مطمئن باشید انجام این کار را امری حقیقتا شفابخش خواهید یافت.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *