ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
470 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در انتظار اتفاقات ناگوار برای قدردانی از زندگی نباشید

بسیاری از ما احتمالا پایان بدی را به همراه هول و تکان ناشی از آن تجربه خواهیم کرد و آنگاه است که زندگی عادی ما با قدرشناسی بیشتر همراه می شود. چیزهایی که گاهی ارزشی برای آن قائل نمی شویم؛ مثل خنده، زیبایی، دوستی، طبیعت، خانواده، افراد مورد علاقه و خانه، مهم تر و استثنایی تر از قبل به نظر می رسند.

روزهای زندگی مانند هدیه خداوندی و واقعه ای به یاد ماندنی به نظر می رسند. همه ی “مسائل بی اهمیت” و سختی هایی که ما را آشفته می کنند، اهمیت و ارزشِ توجه زیاد را نخواهند داشت. برعکس، همه ی توجه ما به ارمغانِ بزرگ زندگی جلب خواهد شد.

پس وقتی از واکنش خود به اخبار ناگوار اطمینان داریم، چه لزومی دارد بری قدردانی از زندگی منتظر وقوع آنها باشیم؟ چرا به جای آنکه حق شناسی خود به زندگی را تا شنیدن اخبار ناگوار به تعویق بیندازید، از همین حالا شروع به بها دادن به آن نمی کنید؟ زندگی به خودی خود امری شگفت انگیز است و ما از بودن خود واقعا شکرگزار هستیم.

بسیاری از دیدهای روشن، بالقوه از یادآوری کوتاهی و بی دوامی زندگی و گذر سریعِ امور، نشات می گیرد. لحظه ای همسر یا فرزندی دارید و لحظه ی بعد ندارید؛ لحظه ای تصور می کنید که زندگی جاودان است و لحظه ای بعد پی به اشتباه خود می برید؛ یک روز از پیاده روی روزانه ی خود لذت می برید و روز دیگر به دلیل وقوع تصادفی این امر، ناممکن می شود. یک روز خانه ای دارید ولی روز دیگر طعمه ی آتش می شود.

حتما نکته را دریافتید. به طور مسلم دو شیوه ی مشخص نگرش به این زندگیِ بی اطمینان و بی دوام وجود دارد. یک احساس شکست . ترس از تغییرات ناگزیر که تغییرات دردناک را نیز شامل می شود و دیگری دیدی مثبت است که بی دوامی و بی اطمینانی به زندگی را عاملی برای سپاس گذاری بدانید.

ما با خانه ی خود بسیار آشنا هستیم و وقت زیادی را در آن صرف می کنیم، به همین دلیل بها ندادن به خانواده، دارایی ها، محیط زندگی، تنهایی، امنیت، راحتی و سایر امکاناتی که منزل برای ما فراهم می کند، آسان است و به همین دلیل دشوار به نظر می رسد که دائم به خود یادآوری کنیم که از داشتن یک خانه ی هرچند کوچک، چقدر خوشحال هستیم.

ما برای تفکر و در صورت امکان بیان حق شناسی خود از نقش مهمی که خانه در زندگی ما ایفا می کند، به زمان (شاید چند دقیقه) احتیاج داریم. به جای آنکه پس از شنیدن اخبار ناگوار، ارمغان زندگی را مغتنم شماریم، اگر از هم اکنون آن را جزء لازم و مکمل زندگی خود بدانیم، تجربه ای شادتر از همیشه در زندگی و خانه ی خود خواهیم داشت.

امتحان کنید. مطمئن هستم بیش از حد تصور خود سپاس گزار می شوید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *