ایده پردازان ۳۰(۲): قابل توجه بازی سازان و بازی دوستان
در قسمت دوم برنامه ی ایده پردازان، از سری رویدادهای تی جی سی ۲۰۱۸؛ با علی فخار، مدیر روابط عمومی این رویداد مصاحبه ای داشتیم، و در رابطه با تی جی سی امسال با او به صحبت نشستیم.
او در مورد راه های برگزاری اینگونه از رویدادها، وهمچنین موانع و حساسیت های پیش روی آنها در این زمینه می گوید.
در کنار آشنایی با علی فخاری، با بازی سازان و مدیران استودیوهای بازی سازیِ مطرح نیز، صحبت های کوتاهی داشتیم. از جمله ی آنها می توان به افراد زیر اشاره کرد:
امید صادق وند، بازی سازی که “بتل فیش (Battle Fish)” را در رزومه ی کاری خود دارد.
امیر انواری، او در این رویداد کارگاهی برگزار کرده و در مورد راه های موفقیت و عدم موفقیت بازی سازان صحبت هایی می کند.
محمد امینی، طراح ارشدِ بازی “استودیو مدریک (Studio Medrick)”؛ رویکرد اصلی آنها ساخت بازی های موبایلی می باشد که خروس جنگی از جمله بازی های ساخته شده توسط این استودیو است.
حمیدی، مدیر شرکت “۸thbit studio” است. آنها علاوه بر تولید بازی هایی مثل ذاق چاق و Ravengers، دیکشنری “وبستر” را نیز تولید کردند.
علیرضا رنجبر شورابی، مدیر عامل استودیوی بازی سازی “نور و حرکت”، تولید کننده ی گشتِ پلیس،
و دنیال نوروزی کارشناس گیم “VGMAG”، او هم گیمر است هم ژورنالیست؛ که در اینجا در مورد کمبودهای رویداد تی جی سی می گوید.
اگر هر یک از این بازی ها را امتحان کردید و با تولید کننده های آنها آشنا نیستید، یا بطور کلی به بازی و تکنولوژی ساخت آن علاقمندید، پیشنهاد می شود که این ویدئو را به طور کامل ببینید…
دیدگاهتان را بنویسید