ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
868 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

آینده ی خود را خلق کنید

در بررسی هایی که طی سال های گذشته روی رهبران صورت گرفته، کیفیت ویژه ای در همه ی آنها شکل بارز داشته است. یک کیفیت است که همه ی رهبران بزرگ در آن مشترک هستند. و آن کیفیت پنداره است. رهبران دارای پنداره هستند، اما غیر رهبرها پنداره ندارند.

رهبران به آینده فکر می نگرند. به این فکر می کنند که به کجا می روند و چه می توانند بکنند تا به مقصد برسند. از سوی دیگر، کسانی که رهبر نیستند بیشتر به حال حاضر فکر می کنند و به مسائل موجود می اندیشند. آنها به گذشته فکر می کنند و نگران آن هستند. به چیزهایی فکر می کنند که توان تغییر آن را ندارند.

با این کیفیت، رهبری را، “آینده نگری” می نامیم. رهبران به خواسته های شان فکر می کنند، به این فکر می کنند که برای تحقق خواسته های خود چه بکنند. خبر خوش این است که وقتی به آینده فکر می کنید، در نقش یک هبر ظاهر می شوید و به زودی به نتایجی که رهبران به آن می رسند، دست پیدا می کنیم.

دکتر ادوارد بنفیلد، استاد دانشگاه هاروارد، بعد از پنجاه سال بررسی و پژوهش به این نتیجه رسیده است که “چشم انداز بلند مدت” مهم ترین عامل تعیین کننده ی موفقیت شخصی و مالی در زندگی است. او می گوید در حالی که در لحظه اکنون تصمیم می گیرید، باید به آینده فکر کنید. این یکی از بزرگ ترین کشفیاتی است که تا به امروز صورت گرفته است.

کمی فکر کنید! هر چه بیشتر به آینده فکر کنید، در لحظه ی حال تصمیمات بهتری می گیرید تا مطمئن شوید که آینده به واقعیت می پیوندد.

در برنامه ی استراتژیک شخصی، باید چشم انداز بلند مدتی از زندگی خود داشته باشید. باید در هر کاری که می کنید، آرمان سازی کنید. یک رویا و خیال پنج ساله ای برای خود در نظر بگیرید و به این فکر کنید اگر وضع به شکلی که شما می خواهید باشد، به کجا می رسید.

اما بزرگ ترین مانع هدف گذاری، داشتن “باورهای خود محدود کننده” است. به عبارت دیگر، در زمینه های مختلف خود را عاجز و درمانده می بینید و در نتیجه ی آن، با دست کم گرفتن خود، یا هدفی را در نظر نمی گیرید و یا هدف های بیش از اندازه ساده و ابتدایی برای خود تعیین می کنید.

تصور کنید محدودیتی در کار نیست

با ترکیب کردن آرمان سازی و آینده نگری، فرایند خود محدود سازی را ملغا می کنید. تصور می کنید همواره از استعدادها و قابلیت های فراوانی برخوردارید که با استفاده از آن می توانید به هدف هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید، برسید. تصور کنید که دارای دوستان، قراردادها و روابطی هستید تا درها را به روی شما بگشایند و به آنچه به واقع می خواهید دست پیدا می کنید.

تصور می کنید که هیچ محدودیتی در کار نیست و می توانید برای دستیابی به هدف تان هر کاری را لازم است، انجام بدهید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *