ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۸
763 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تفسیر نشانه ها و پاسخ مناسب به آنها

توانایی تفسیر پیام های دیگران گامی در جهت برقراری ارتباط موثر است. با مشاهده ی حرکات و حالات مردم، در یک لحظه به احساسات شان پی می برید. بعنوان مثال می توانید شدت احساسات یک فرد را با توجه به شیوه ی ایستادن او بیان کنید. می توانید با توجه به سرعت حرکات یک شخص، حالتی را که در آن قرار دارد ببینید. با داشتن بینشی از احساسات فرد، می توانید از هر آنچه که بعدا اتفاق می افتد آگاه شوید و برای آن آمادگی پیدا کنید.

تصور کنید با دوستی در یک مهمانی حضور دارید. متوجه می شوید که او به تنهایی و با حالتی اندوهگین نشسته است. با دیدن او در این حالت که سرش را پایین افکنده و بازوانش رادور بدنش انداخته است درمی یابید که به کمی توجه محبت آمیز و دلسوزانه نیاز دارد. به آرامی دست تان را روی بازویش می گذارید و او کمی حالش بهتر می شود.

کمی بعد در همان مهمانی مهمانان جوان تری را می بینید که بیشتر از آنچه باید سرشان گرم است و کم کم شادی شان به سر و صدایی آزار دهنده تبدیل می شود. متوجه می شوید یکدیگر را هل می دهند و می اندازند و این رفتار برای شما به این معناست که باید آنجا را ترک کنید.

با تفسیر موثر زبان بدن می توانید بفهمید که چه موقع باید بمانید و چه موقع باید بروید.

ادیت برخلاف معمول رفت تا با همسایه هایش تیم و سارا اندکی گفتگو کند و آنها که سرگرم امور یک صبح پر مشغله بودند زمان کمی برای ایستادن و غیبت داشتند. اگرچه تیم به ادیت لبخند گرمی زد، اما دم در ورودی ایستاده بود، بدون اینکه او را به داخل دعوت کند. او بازوانش را روی سینه اش روی هم انداخته، پاهایش را نزدیک به هم نگه داشته بود و روی انگشتانش عقب و جلو می رفت.

ادیت با دیدن این وضعیت بسته ی تیم احساس کرد که اکنون وقت مناسبی برای صحبت با او نیست و به سرعت آنجا را ترک کرد.

درک تفاوت های فرهنگی

زندگی در جهانی پر از تنوع و گوناگونی می تواند بسیار مهیج تر و جالب تر از زندگی ای باشد که در آن همه چیز یکسان است. اگرچه تفاوت های میان فرهنگ ها و ملیت ها را درک می کنید، اما گاهی ممکن است به دلیل تمایز بالا میان زبان بدن دیگران و خودتان گیج شوید و بترسید و حتی سرخورده شوید.

اینکه مردم با فرهنگ های مختلف به شکل های متفاوتی رفتار می کنند به این معنا نیست که یکی درست عمل می کند و دیگری نادرست. هنگامی که پای تفاوت های فرهنگی به میان می آید، “احترام گذاشتن” و “ارزش نهادن” افعالی کاربردی اند.

احترام گذاشتن به رفتارهای متفاوت با رفتارهایی که شما با آنها بزرگ شده اید و یاد گرفته اید، کاری دشوار است. برای ایجاد روابط مطلوب و محترمانه میان فرهنگ ها و ملیت های مختلف، بایستی شیوه ی تفکر و عملکردی تان را با نگرشی احترام آمیز وسعت ببخشید.

ملیت ها و فرهنگ های مختلف از بدن شان به صورت های متفاوتی استفاده می کنند. حرکتی قابل قبول در یک کشور ممکن است در کشور دیگر کار شما را به زندان بکشاند. قبل از بازدید و رفتن به یک کشور دیگر حتما درباره ی حرکات مناسب و نامناسب تحقیق کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *