ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
808 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

جایگزینی رفتار به جای سخن

گاهی حرکت یا اشاره ای در انتقال یک پیام، موثر تر از هر کلمه ای است که می توانید به زبان آورید. علامت هایی که عشق و حمایت، رنج و لذت، ترس و نفرت و ناامیدی را بیان می کنند، به راحتی قابل تشخیص اند و اگر هم روشن شدنِ مفهوم شان مستلزم بیان کلماتی باشد، تعداد آنها بسیار کم است.

اخم کردن، لبخند زدن یا پشت کردن به فرد دیگر نیز به هیچ کلمه ای برای روشن کردن معناهای شان نیاز ندارند. هنگامی که کلمات کافی نیستند یا اینکه نباید آنها را با صدای بلند بیان کرد، برای رساندن منظورتان از حرکات و اشارات استفاده می کنید.

وقتی که از لیبی، کارگردان هنری محبوب و بسیار موفق به سبب چندین سال خدمتش تقدیر شد. او به همکاران و دوستانش در سرتاسر سالن می نگریست و درحالی که دست راستش را روی قلبش گذاشته بود از آنها برای سالها حمایت و باور و فداکاری شان تشکر می کرد.

تاثیر بدنی سخن

وکلای با تجربه و افراد مشهور و در کل افرادی که در صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور دارند، در تاکید بر پیام های شان از طریق حرکات و اشاراتِ سنجیده، مهارت دارند. آنها با زمانبندی دقیق، کنترل و تمرکز بر اعمال شان، با حرکت کردن در هماهنگی با سخنان شان و نشان دادن عکس العمل مناسب به حال و هوای محیط شان، علاقه و نظر افرادی که می خواهند را نسبت به خود جلب می کنند و دیگران را با آرامش و اطمینان کنار می گذارند.

استفاده از حرکات و اشارات می تواند لحن صدای تان را مشخص تر کند، منظورتان را واضح و روشن نماید و به پیام شما اثر بخشد.

وقتی خبر بدی می دهید و می خواهید از شدت ضربه ی روحی که به فرد وارد می شود بکاهید، زبان بدن تان را طوری تطبیق می دهید که همدلی تان را نشان دهد. به فردی که می خواهید به او تسلی دهید نزدیک می شوید و بدن تان را به سمت او متمایل کنید. حتی می توانید دست یا بازوی او را نوازش کنید یا بازوی تان را دور شانه های ش بیندازید.

پس چه رساندن منظورتان مستلزم شیوه ای ملایم باشد و چه نیازمند توبیخی شدید، طبیعت بدن شما این است که احساس تان را منعکس و هماهنگ با آن حرکت کند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *