ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۸
598 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

دفتر خبرهای داغ

دفتر خبرهای داغ، نوع دیگری از صندوق جمع آوری ایده ها است. در کتاب احساست را روی کاغذ بیان کن، شرح می دهم که چگونه سارا در حین مسافرت از دفتر خبرهای داغ، بعنوان جایی برای یادداشت فوری تصاویر و جمله هایی که در طول روز می دید یا می شنید، استفاده می کرد. بعدا، شب، آن خبرهای داغ را به دفتر بزرگش منتقل می کرد و آنها را شرح و بسط می داد.

سارا می گفت که همراه داشتن این دفترچه کوچک با خود، فقط برای به خاطر سپردن جزئیات نیست، بلکه باعث می شود به آنچه که دارد اطراف او اتفاق می افتد، بیشتر دقت کند. او می گفت دفتر خبرهای داغ، او را با هر لحظه، هماهنگ می کند.

وقتی در یونان، کارگاه دو هفته ای برای شرکت کنندگان برگزار کردم، با خودم از آمریکا دفترچه های بسیار کوچکی بردم، که روی جلد هر کدام نام شرکت کننده و واژه های “خبرهای داغ” را نوشتم.

به آنها گفتم که هر کجا که می روند، آن دفترچه را ببرند و مفاهیمی را که به ذهنشان خطور می کند، فورا یادداشت کنند. تا پیش از روز دوم، آنها با اشتیاق به من گفتند که داشتن جایی برای ثبت افکار و احساساتشان، تمام حواسشان را همواره به حالت آماده باش نگه می دارد. نوشتن داشت به آنها کمک می کرد تا بیشتر توجه کنند و آگاه تر باشند. نوشتن، داشت آنها را به تفکر ترغیب می کرد.

تا قبل از پایان دو هفته نشستی که با هم داشتیم، آنها می دانستند که این نوشتن، کاری نیست که فقط در دوره ای تابستانی انجام شود، بلکه برای تمام عمرشان است. آنها از اینکه همراه داشتن آن دفترچه های کوچک در جیبشان، چه طور تمام تجربه شان را از حضور در یونان تغییر داده بود، شگفت زده شده بودند.

نونی (Nonnie) با خوشحالی می گفت: “احساس می کنم دو برابر بیش از قبل، زنده و پویا هستم، زیرا دارم بیشتر توجه می کنم.”

این به آن دلیل است که همراه داشتن دفترچه های خبر داغ، شما را نسبت به طرز کار سیستم فعال کننده ی مشبک، مشتاق تر می کند. داشتن دفتر سکان یا دفترچه ی خبر داغ حاضر و آماده در دست، تالاموس را بر می انگیزد تا قشر مخ را هوشیار کند: بیدار شو. چشم هایت را باز کن. توجه کن و ببین. به همه ی نشانه های اطرافت توجه داشته باش. زندگی طرفدار توست.

دنبال کردن این نشانه ها از طریق یادداشت کردنشان، آنها را افزایش می دهد.

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “دفتر خبرهای داغ”

  1. مهمان گفت:

    انشاالله همه خبر های داغ و مثبت بهشون برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *