ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
2,209 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تیم برنامه اینترنتی ایده‌پردازان استارت‌آپ موفق الوپیک را برای قسمت بیست و سوم انتخاب کرده است. دیروز ۲۴ بهمن ۹۶ سری به الوپیک زدیم تا دلیل رشد و موفقیتش را بدانیم.

داستان از آنجا آغاز می‌شود که مهدی نایبی به همراه شریکش مهرشاد پزشک بازار ایران را برای سرمایه‌گذاری و آغاز یک فعالیت آنلاین مناسب می‌بینند. و از لندن به تهران مهاجرت می‌کنند.نایبی و پزشک معتقدند در بین استارت‌آپ‌های موفق جهان هنوز ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد که قابل پیاده‌سازی در ایران است. مشکل آنجاست که در ایران همه به سراغ یک ایده می‌روند و شکست می‌خورند.

پس از انتخاب نام الوپیک(با الهام گرفتن از بیزینس دیگری به نام الویخ که کار پخش یخ انجام می‌داد) نوبت به استارت کار می‌رسد به کمک سرمایه‌گذارانی که به طور مستقیم نام برده نمی‌شوند.

نایبی و پزشک هر دو تأکیده زیادی بر نیروی انسانی دارند و رمز موفقیت مجموعه را تیم و نیروی انسانی آن می‌دانند. بهترین ایده‌ها بدون وجود تیم خوب شکل نمی‌گیرند و اگر شکل بگیرند موفق نمی‌شوند. نکتۀ جالب توجه این که الوپیک به سرعت در حال رشد است و منابع انسانی زیادی را به خود جذب کرده است و در این خصوص مدعی کارآفرین بودن نیز می‌باشد. رویداد جالبی که از جانب این مجموعه در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد استخدام همزمان ۱۰۰۰ سفیر در یک روز است. اطلاعات تکمیلی را در آینده از الوپیک بخوانید. مهرشاد پزشک با داشتن تیم برنامه‌نویس و طراحی که از ۵ سال گذشته شکل داده بود به الوپیک می‌پیوندد. این موضوع در رشد و سرعت عمل الوپیک تأثیر بسیاری زیادی گذاشته است.

الوپیک جایی برای پیشرفت

برخلاف ظاهر کلیشه‌ایه جمله‌ی بالا حقیقتاً الوپیک چنین محیطی را فراهم آورده است. افراد براساس تلاش و پشتکار خود در این شرکت دیده می‌شوند و به راحتی ارتقا می‌یابند.

گزارش کامل این قسمت از برنامه را یکشنبه ۲۹ بهمن نود و شش در آپارات یا وبسایت ما ببینید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *