ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۳
443 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از سال ۲۰۱۳ که اینستاگرام قابلیت پخش ویدیو را به پلتفرم خود اضافه کرد، استقبال فرآوانی به خصوص از سمت برندها برای تبلیغات محصولات خود به عمل آورد. تا به الان در حدود ۷۱ درصد از کسب و کارها، اینستاگرام را به عنوان یکی از سه منبع مهم تبلیغاتی خود انتخاب کرده و عمده‎ی فروش و مخاطب خود را از این طریق به دست آورده‎ اند.  به زبان دیگر، سرمایه گذاری بر روی ساخت ویدیو در اینستاگرام در حال حاضر ارزش بالایی برای تمام سازمان ها و افراد دارد. در اصل به این کار ویدیو مارکتینگ نیز می گویند؛ متدی به روز در حیطه‎ی بازاریابی. اما نکته مهم این است که برای بازخورد هرچه بیشتر و همچنین جذب مشتری، باید اصول ساخت و تولید ویدیو در اینستاگرام را بدانید.

در ادامه قصد داریم مشخصات اصلی و مورد نیاز تولید ویدیو در اینستاگرام را شرح دهیم:

ساخت ویدیو در اینستاگرام

ویدیو اینستاگرام در قالب پست (Landscape, Square & Vertical)

برای به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی در اینستاگرام، باید پیش از هر کاری بدانید که چه فرمت و چه قالبی را می‎خواهید استفاده کنید. شناخت این موضوع در تولید محتوا به شما کمک می کند.

 

راهنمای کلی:

  • حداقل رزولوشن برای ویدیو Landscape ۶۰۰ x ۳۱۵
  • حداقل رزولوشن برای ویدئوی مربعی ۶۰۰ x ۶۰۰
  • حداقل وضوح برای ویدئوی عمودی ۶۰۰ x ۷۵۰
  • نسبت دید Landscape ۱۶: ۹ است.
  • نسبت میدان مربع ۱: ۱ است.
  • نسبت ابعاد عمودی ۴: ۵ است.
  • حداکثر اندازه فایل برای هر فرمت ۴ گیگا بایت
  • فرمت های ویدیویی MP4 و MOV
  • حداکثر طول ویدیو ۶۰ ثانیه
  • فریم های تصویر حداکثر ۳۰ fps.

 

محدودیت‌های کارکتری:

  • حداکثر کپشن: ۲۲۰۰ کاراکتر
  • کپشن پیشنهادی: ۱۲۵ کاراکتر

به دلیل اینکه ممکن است در زمان انتقال فایل ها به اینستاگرام کیفیت ویدیو پایین بیاید، پیشنهاد می شود که برای فیلم برداری از بهترین دوربینی که در اختیار دارید استفاده کنید. هرچقدر وضوح و جزئیات بیشتری در ویدیو به نمایش بگذارید، بازدید و فیدبک بالاتری می‎گیرید. همیشه به یاد داشته باشید که تصویرسازی درست و حرفه‎ای نقش مهمی در ماندگاری برند شما خواهد داشت.

ساخت ویدیو در اینستاگرام

ساخت ویدیو در استوری اینستاگرام:

قطعا می‎دانید که در حال حاضر استوری (Story) در اینستاگرام اهمیت و توجه شگفت انگیزی از طرف کاربران دارد. راحتیِ کار با این ویژگی، استفاده از فیلترهای متفاوت و جالب، قابلیت هایی مانند تایپ، GIF ، ایموجی و ده‎ها مشخصه‎ی دیگر، استوری اینستاگرام را روز به روز برای مردم محبوب‎تر کرده است. این اتفاق یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ و تولید ویدیو در اینستاگرام است. شما تنها در ۱۵ ثانیه و یا دو تا چند استوری، داستان خود را روایت می‎کنید. و مخاطبان شما به راحتی ویدیو را می بینند و به آن بازخورد (ری اکشن) نشان می‎دهند. این کار قطعا به یک سری قواعد نیاز دارد. اگر فرمت ویدیوها و گرافیکی که در نظر دارید را از قبل بدانید، خروجی مناسب تری به دست می‎آورید. برای مثال ساخت مسابقه در قالب Chain story و یا نظرسنجی با ویدیو یاعث همکاری بیشتر فالوئرها با صفحه شما می شود.

راهنمای کلی ویدیو در استوری اینستاگرام

  • رزولوشن پیشنهادی در حدود ۱۰۸۰ x ۱۹۲۰
  • حداقل رزولوشن ۶۰۰ x ۱۰۶۷
  • نسبت عرض به ارتفاع ۹: ۱۶
  • حداکثر اندازه فایل ویدیو ۴
  • فرمت های ویدیویی MP4 و MOV
  • حداکثر طول ویدیو ۱۵ ثانیه

 

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *