ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۷
1,091 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

همه جا پر است از ISPهای مختلف(فراهم کننده‌ی خدمات اینترنتی) و شما می‌توانید یکی از این ISPها را انتخاب کنید. وقتی می‌خواهید ISP مناسب برای کار خود انتخاب کنید، سوألات زیر را بپرسید:

چه نوع خدمات فنی می‌توانید فراهم کنید؟

ISP باید بتواند ۲۴ ساعت در شبانه‌روز، ۷ روز در هفته و ۳۶۵ روز در سال به شما خدمات ارائه دهد. آیا هزینه‌ی مکالمات را به عهده می‌گیرند؟ آیا در زمینه‌ی نامه‌های اینترنتی هم می‌توانند خدمات ارائه دهند؟

سایت شما چه مقدار فضا اشغال می‌کند؟

در مورد تعداد صفحات سایت باید به ISP توضیح دهید. آیا سایت عناصر گرافیکی زیادی دارد؟ با در دست داشتن این اطلاعات ISP راحت‌تر می‌تواند خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهد.

آیا امکان پشتیبانی دارید؟

اختلالاتی که در سایت رخ می‌دهند، ممکن است به قیمت نابودی تجارت شما تمام شوند. اگر مسئولان به شما بگویند که ISP آن‌ها هیچ‌وقت دچار اختلال نمی‌شود یا هیچ‌وقت قطع نمی‌شود، مطمئن باشید که راست نمی‌گویند. آنچه از ISP انتظار می‌رود این است که در صورت بروز اختلال در سیستم آن‌ها بتوانند از ماشین پشتیبان دیگری استفاده کنند.

آیا آمار سایت و گزارش‌های مربوط را در اختیار ما می‌گذارید؟

به خصوص اگر بخواهید بدانید سایت چه تعداد بازدید کننده داشته یا بهترین و بدترین صفحات سایت کدام‌ها بوده‌اند، این آمار خیلی برای شما مفید است.

آیا اینترنت شما پرسرعت است؟

از ISP خود بپرسید چه نوع اینترنتی برای شما فراهم می‌کند.

چه تدابیری برای رعایت حریم شخصی کاربران وجود دارد؟

بعضی از ISPها آدرس پست الکترونیکی کاربران خود را می‌فروشند که در این صورت کاربر مدام اسپام (Spum) دریافت می‌کند. شما که چنین چیزی نمی‌خواهید؟

آیا می‌توانید خدمات ویژه به سایت ما ارائه دهید(میزبانی سایت را به عهده بگیرید؟)

اگر جواب منفی است، بروید سراغ ISP دیگری. ارائه‌ی خدمات ویژه یعنی به عهده گرفتن مجموعه‌ای از کارهای سایت، علاوه بر امکان اتصال به شبکه.

یک میزبان وب مناسب

(منبع: تبلیغات به زبان آدمیزاد گری آر.دال ترجمه‌ی راضیه اسلامیه)

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “کدام ISP مناسب است؟ Internet Service Provider”

  1. امین ربیعی گفت:

    اینکه شرکت های اینترنتی ایمیل ها را می فروشند برای من مورد تازه ایی بود باید بیشتر حواسمون جمع باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *