ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۳۱
383 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : الگوی فکری خود را تغییر دهید

در مبحث قدرت زمان و در مقالات قبلی به تفصیل در مورد روانشناسی مدیریت زمان صحبت کردیم. این امر مستلزم این است که برای استفاده مطلوب از وقتتان تصمیمی جدی بگیرید. همیشه خودتان را انسانی با انضباط، کارآمد، مؤثر و با بهره وری بالا تجسم کنید. این موضوع بسیار بسیار به شما کمک می کند و تحقیقات نشان داده که واقعا می تواند موثر واقع شود.

تعیین اهداف و مقاصد روشن برای داشتن بهترین عملکرد

برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشید باید هدف های روشنی داشته باشید که با بزرگترین آرزوها، ارزش ها و اعتقادات درونی تان سازگار باشند. هر اندازه هدف های بیشتری داشته باشید احتمال اینکه وقت تان را بهتر مدیریت کنید بیشتر خواهد بود، بخصوص وقتی که هدف هایتان با ارزش هایتان سازگاری و هماهنگی داشته باشند.

قانون کارایی اجباری می گوید هر چه بیشتر کار کنید در تکمیل قسمت های مهم آن کار مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد. به بیان دیگر مجبور خواهید شد مهارت بیشتری داشته باشید تا کنترل کارهایتان را به دست بگیرید. این قانون همچنین می گوید برای انجام همه کار ها هیچ موقع وقت کافی وجود ندارد ولی برای انجام مهم ترین کارها همیشه وقت کافی وجود دارد. این واقعیت که کار های بیشتری دارید که باید انجام بدهید تقریبا تضمین کننده این است که کارایی تان بالاتر برود.

برنامه ریزی دقیق برای انجام کار

برای انجام کار با بهره وری بالا به برنامه ریزی عملی دقیقی نیاز دارید تا کارها را اولویت بندی و سازماندهی کنید. هر دقیقه از وقتی که قبل از شروع کار صرف برنامه ریزی و سازماندهی می کنید ده دقیقه در انجام آن صرفه جویی خواهید کرد. برنامه ریزی یک امر مهم است که به مدیریت زمان کمک بسزایی می کند و باعث ایجاد وقت بیشتری برای شما خواهد شد، به پایین آوردن ریسک اشتباهات هم کمک می کند.

اولویت بندی های روشن داشته باشید

باید اولویت هایتان را مشخص کنید و همیشه روی کارهایی که بالاترین ارزش را دارند کار کنید. از قانون ۸۰۲۰ استفاده کنید. کارهای اضطراری و مهم را از هم جدا کنید. همیشه روی ارزشمندترین استفاده از وقت تمرکز کنید. زمانتان را صرف کارهایی کنید که اموری کنید که برایتان سود بیشتری دارند.

تمام مدتی که سر کار هستید کار کنید 

بسیار مهم است که عادت های خوب کاری را در خودتان پرورش بدهید و یاد بگیرید که در هر لحظه با تمام حواس روی کاری که مهم ترین است تمرکز کنید. عادت های خوب کاری موجب می شوند که نسبت به آدم های عادی بهره وری بالاتری داشته باشید و این عادت ها کلید موفقیت های عالی در زندگی است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *