ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
1,272 بازدید
۸ دیدگاه
اشتراک گذاری

بسیاری از کسب و کارها بدون دانش و آماده‌سازی بستر مناسب شروع به کار می‌کنند. مانند وبسایت‌هایی که ابتدا رونمایی می‌شوند و سپس به فکر محتوای آن میفتند.

یا استارت‌آپی که بدون شناسایی مخاطب هدف، نیروی انسانی کارآمد و مسیر شفاف آغاز به کار می‌کند و رفته رفته ضرورت‌ها خود را نشان می‌دهند.

لازمۀ شروع یک کسب و کار موفق دانش، تجربه و مهارت یا تخصص است. افراد در صورتی می‌توانند از تخصص خود استفاده کنند و ایده‌ی خود را به مرحله‌ی اجرا در بیاورند که همه‌ی جوانب را در نظر بگیرند. گاهی اوقات مسائل ریز، تعیین کننده‌اند.

ایده‌پردازان در این راستا در کنار شما قرار گرفته تا بدون نیاز به تجربه‌ی مستقیم بتوانیم از تجربیات دیگر کسب و کارهای موفق استفاده کنیم.

مطالب وبسایت ایده‌پردازان حول چهار محور مارکتینگ، مدیریت، مهارت و اخبار ایده‌پردازان در چرخش است. ما فرهنگ سازمانی و روان‌شناسی مدیریت را زیر مجموعه‌ی مدیریت می‌دانیم و آگاهی از آن را بر هر مدیری واجب.

رهبر یا مدیر در یک کسب و کار نقش فوق‌العاده‌ای در بهره‌وری شغلی کارکنان خواهد داشت. ایده‌پردازان به هر آنچه که شما برای شروع یا تقویت کسب و کار خود نیاز دارید خواهد پرداخت.

برنامه اینترنتی ایده‌پردازان نیز به همین منظور ساخته می‌شود. ما در این برنامه به سراغ کسب و کارهای متفاوت می‌رویم تا تجربه‌های آن‌ها را از نزدیک لمس کنیم و آیتم‌های آموزشی(مسائل حقوقی، تجربه‌ی کاربر و …) را نیز درنظر گرفته‌ایم.

وبسایت ما با عکاسی از فضای درون شرکت آراسته شده و منابع مورد استفاده‌ی هر مطلب در انتهای آن قید شده است.

ایده‌پردازان فضا را برای به اشتراک گذاشتن تخصص، تجربه و ایده باز گذاشته و در نشر مطالب در این حوزه تلاش خود را بیش از پیش خواهد کرد.

موضوع مورد توجه شما چیست؟ چه سوالی در ذهن دارید یا ضرورت پرداختن به چه موضوعاتی را بیشتر می‌دانید؟

با ایده‌پردازان تجربه‌ها را تجربه کنیم.

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

8 پاسخ به “ایده‌پردازان درباره‌ی چه می‌نویسد؟”

  1. مهدیه رفیعی گفت:

    بسیار عالی
    امیدوارم ایده پردازان به اهداف عالی خود قدرتمندانه برسد.
    🙂

  2. ممنون از شما و همه کسانی که در ایده پردازان ، همدل برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش می کنند .

  3. mona mohseni گفت:

    متاسفانه کاملا درست است در انجام بسیاری از کارها در ابتدای کار بدون نوشتن فرآیند(سناریو)، پروژه شروع به کار می شود و متاسفانه چون تنها محصول فرآیند از نظر اکثر مدیران مورد توجه قرار میگیرد لذا بخش مهم و اساسی کار که مطالعه همه جوانب و شناسایی عوامل تاثیرگذار است از سوی کارمندان مورد کم کاری و سهل انگاری واقع می شود. ضرورت پرداختن به مرحله ماقبل محصول نهایی باید با صرف زمان مناسب و مهم شمرده شدن این مرحله توسط مدیران مورد توجه واقع شود که به محصول نهایی با کیفیت تر بیانجامد.سپاس از مطالب بسیار علمی و مفیدتون.موفق باشید.
    موضوع پیشنهادی: کسب و کارهای موفق فرآیند محور

  4. م جبلي گفت:

    قبل از اینکه با این مجموعه اشنا بشم ، وارد این سایت شدم به منظور اینکه بفهمم ایده پردازان دقیقا چکار میکنه ؟ و نکته ی خیلی خیلی جالب این بود که اونقدر از مطالب سایت خوشم اومده بود که به خودم اومدم دیدم ١ ساعته دارم تو سایت میچرخم و مطلب میخونم و کلا یادم رفته که دنبال چی بودم ؟ خیلی عالی هستید خانم محسنی ????

  5. مهمان گفت:

    ایده پردازن واقعا خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *