ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1,543 بازدید
۵ دیدگاه
اشتراک گذاری

جی اس ام کجاست؟

دیروز در هوای بارانی چهارم دی نود و شش به همراه آرش سروری برای ضبط برنامه اینترنتی ایده‌پردازان سری به شرکت جی اس ام زدیم. شاید‌ مجله‌های جی اس ام را به خاطر داشته باشید. آن زمان دسترسی به اینترنت آسان نبود و فعالیت‌های آفلاین مثل مجله و روزنامه مورد توجه بیشتری قرار می‌گرفتند. متناسب با نیاز روز و ارتباط تنگاتنگ مردم با اینترنت این رسانه نیز خود را بروز می‌کند تا خدمات آنلاین و پرسرعت داشته باشد. جی اس ام خود را رسانه‌ی تخصصی موبایل معرفی می‌کند و بیش از یک دهه در این عرصه فعالیت دارد.

گفتگوی ما با میلاد احرامپوش آغاز شد و در ادامه سری به تیم پر جنب و جوش جی اس ام زدیم تا با افراد و نوع فعالیت‌‌شان در مجموعه آشنا شویم.

همانطور که در تصاویر می‌بینید نکته‌ی جالب توجه در این گزارش محیط صمیمی و پویای این مجموعه است. افراد در کنار کار و فعالیت‌های تخصصی تفریح را نیز در نظر می‌گیرند و از به وجود آمدن محیط کسل‌کننده جلوگیری می‌کنند.

جی اس ام علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات به روز دنیا درباره‌ی موبایل، تحلیل و مقایسه‌های کارشناسان خود را جدی می‌گیرد و سعی دارد بدون سوگیری نفع خریدار را در نظر داشته باشد و صداقت را جزو اصول اولیه قرار دهد.

مشاوره و راهنمایی خرید لپ تاپ و خودرو نیز یکی از بخش‌های فعالیت گروه جی اس ام است. جالب آن است بدانید بازار ایران در این اطلاعات کاملاً مورد توجه قرار می‌گیرد و در مورد موبایل یا خودروهایی صحبت می‌شود که به ایران وارد شده باشد. بومی سازی داده‌ها یکی از فعالیت‌های مهم این مجموعه است.

این قسمت از برنامه‌ی اینترنتی ایده‌پردازان به زودی در آپارات پخش خواهد شد. با ما همراه باشید تا در کنار یکدیگر تجربه‌ها را تجربه کنیم.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

5 پاسخ به “جی اس ام کجاست؟”

  1. آفرین که جی اس ام که تونست خودش رو با شرایط جدید وفق بده و مثل خیلی از رسانه های سنتی در قالب همون مجله یا روزنامه باقی نموند .

  2. مهدیه رفیعی گفت:

    چقد جالب
    چه محیط پویا و فعال و هیجان انگیزی

  3. م.جبلي گفت:

    اون زمان من خیلی پیگیر مجله هاش بودم الانم همیشه به سایتش سر میزنم . مشخص بود که پشت اینهمه نظم همکاری و همدلی هست . لذت بردم از اطلاعات جدیدی که دادید . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *