ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
464 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : مشکل چیز دیگری ست

شرکت شما موفق شده است. شما با قدرت تبلیغات تلویزیونی رشد و پیشرفت داشتید. شما بر مردم، خط مشی، تولید، پخش و یک کارخانه سرمایه گذاری کردید. نظامی که همه ی کارمندان آن خریداری شدند؛ و این شما هستید. اکنون ظاهرا در پایان شب هیچ چیز آن طور که می خواهید نیست.

اگر شما صاحب یک رستوران همبرگر هستید از نو تبلیغات ارائه می دهید، اگر شرکت ارتباطات «موتورولا» هستید ده هزار کارمند را از کار برکنار می کنید، شرکت های کوچک هم این مشکلات را دارند اما سرعت سقوط آنها کندتر از شرکت های بزرگ است. اغلب شرکت های بزرگ گمان می کنند که بازاریابی دچار بحران شده است.

آنها می بینند آنچه را که قبلا انجام می دادند دیگر جوابگو نیست، اما می خواهند از سرمایه های زیربنایی کلان خود محافظت کنند و بر این باورند که تثبیت بازاریابی شان راه حل این بحران است. رئیس و همکاران شما احتمالا در مقابل افکار شما مقاومت می کنند. آنها اشاره می کنند که کار بازاریابی در بازار، همه چیز را می سازد. شما دیگر وقتی برای تولید محصول خاصی ندارید، اکنون فقط به موفقیت نیاز دارید، اینها جملاتی هستند که دیگران به شما می گویند. خوب اگر وقت ندارید که کار درست را انجام دهید چگونه فکر می کنید که برای انجام دوباره ی کارهای قبل، برای رسیدن به موفقیت وقت دارید.

هدف من از نوشتن مطالب گاو بنفش، دادن مهمات به شماست برای انجام کار. همه را با موضوع گاو بنفش آشنا کنید؛ نه فقط بخش بازاریابی، بلکه همه ی افراد. بگذارید تمام افراد شرکت در درد شما شریک شوند، شاید درک کنند که مشکل شما تنها در تبلیغات نبوده است، بلکه مشکل چیزی بزرگ تر از آن است. قبل از اینکه یک دلار دیگر برای تبلیغات پوچ و یا نمایش های تجاری و کنفرانس های فروش خرج کنید، برای مشاوره با مهندسین و مشتریان، کمی وقت صرف کنید.

تلاش کنید و از این افراد بخواهید با یک ورق سفید شروع کنند برای کشف اینکه اگر از آنها خواسته شود راهی بیابند، چه کار خواهند کرد؟ اگر آنها از شکست نترسند متهورانه ترین کاری که انجام می دهند، چیست؟ شرکت جدید «سی.ای.او» تحت نظر شرکت «بست بای» با مدیریت «براد آندرسون » نمونه ای از راهبردهای درخشان است. او چشم های تیزبینی دارد که در لحظه های کلیدی تحول شرکتش به کار می برد. او گفت:

«به جای فروش آنچه که خودمان تمایل داشتیم بفروشیم، آنچه را که مردم از ما می خواستند و متقاضی بودند می فروختیم»

و آنجا بود که فهمیدیم چگونه از این راه پول به دست آوریم. هر وقت که با مشتریان خود صحبت می کردیم آنها از ما می خواستند مسیری را طی کنیم که برایمان بسیار دشوار بود، و ما هر بار متوجه می شدیم که راه درست، همان مسیر بوده است.

شرکت «بست بای» می توانست مثل همه ی شرکت های خرده فروش الکترونیک منطقه ای همچنان پس رفت کند، تعدادی بیشتری تبلیغات روزنامه ای بخرد، با قیمت ها بازی کند، تعدادی از افرادش را از کار برکنار کند، ناله و فغان راه بیندازد و قلاب پیچ و خم شود، اما به جای این کارها او پیمودن راه سخت تر را برگزید؛ راهی که برای مشتریان او به تجربه ای برجسته ختم شد. ابتدا این مسیر برای رشد شرکتش کند و طولانی به نظر می رسید، اما با نگاهی به گذشته، این مسیر خیلی سریع تر و آسان تر می نمود، به جای اینکه با مشتی تبلیغات خسته کننده همان جایی که دیگران متوقف می شوند، بمانند.

خاص بودن همیشه این نیست که دستگاه های بزرگ کارخانه ی خود را عوض کنید. خاص بودن می تواند نحوه پاسخگویی به تلفن باشد، استفاده از یک نشان تجاری، یا کمی هزینه برای تجدیدنظر در نرم افزارتان. بهبود نحوه ی انجام کارها بهترین راه برای آموختن روش درست انجام پروژه است، شما تمرین می کنید چه کاری مناسب و چه کاری نامناسب است.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *