ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
519 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پذیرفتن مسئولیت محدودیت های زمانی در مبحث سوددهی

اگر به تمام نقاط جهان سفر کنید، خواهید دید مهم ترین روشی که به وسیله ی آن هر شخصی می تواند مدیریت را ارزیابی کند، توانایی مدیریت برای سوددهی شرکت است. حتی اگر شما بعنوان مدیر یک مزرعه یا بخش صنعتی در روسیه باشید، افرادی که مافوق شما هستند شما را با معیار سودی که بدست می آوردید می سنجند.

با این وجود سود را با یک عبارت سرمایه داری توضیح نمی دهند، بلکه آن را یک شاخص بازده اقتصادی می نامند و آن همان میزان پول مازادی است که بعد از تمام هزینه ها باقی می ماند. به عبارت ساده تر آنها هنوز یک مدیر را بسته به توانایی سوددهی که دارد، مورد ارزیابی قرار می دهند.

از  طرفی دیگر در بُعد زمانی مفهوم سوددهی، مدیرانی که به سرعت در می یابند فعالیت های شان منجر به سوددهی یا زیان شده است، بسیار اندک هستند؛ با این حال این باعث نمی شود که ما بعد از یک مدت مناسب و معین از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

در کار تجارت، سرمایه گذاری همیشه باید با در نظر گرفتن عامل زمان انجام شود. اگر یک سرمایه گذاری بعد از مدت معینی نتیجه نداد، شما ضرر کرده اید. پس سعی کنید از اشتباه های خود درس بگیرید و راه دیگری را برگزینید.

من با مدیرانی برخورد داشته ام که نمی توانستند محدودیت زمانی که برای آنها گذاشته شده بود را بپذیرند. بنابراین مسئولیت ایجاد سود در شرکت را نادیده می گیرند. آنچه که آنها نمی بینند این است: “اگر از مرز بگذرند و تفنگ های دشمن را تمیز و پر کنند، نمی توانند کاری بیش از خدمت به دشمنان خود انجام دهند.”

تعجبی نیست، افرادی که به سرعت وابستگی خود را به سود، نادیده می گیرند، اغلب در می یابند که به تدریج با سخت تر شدن اوضاع، بودجه های شان کاهش می یابد. شما در موقعیت های دیگر، مدیری را می بینید که چون نتوانسته همکاران خود را در چهارچوب کمک به سازمان به سوی سود رسانی حفظ کند، در بدترین شرایط ممکن مجبور به کاهش بودجه های شرکت می شود.

در چنین شرایطی، اولین ضربه متوجه مدیران بخش آموزش، مدیران بخش توسعه ی محصولات جدید، مدیر بخش تبلیغات و مدیر روابط عمومی و سایر کارمندان می شود. این اتفاق بدین دلیل روی می دهد که آنها نتوانسته اند ارتباط مستقیم شرکت با منافع مالی را برای همه روشن کنند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *