ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
403 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ناتوانی مدیران در ایجاد استانداردها

بسیاری از مدیران به ایجاد استانداردها علاقه ای ندارند. در حقیقت شاید آنها می خواهند روی هم رفته از این موضوع دوری کنند، زیرا استانداردها را وسیله ای برای قرار دادن قانون های کیفری می دانند که برای تنبیه افرادی که در تولید کوتاهی نمایند، یا افرادی که از آنها تابعیت ندارند بکار می برند.

افرادی که چنین تعریف منفی از این کلمه دارند، یکی از عوامل مهم برای دست یافتن به یک شرکت با مدیریت خوب را به درستی درک نمی کنند. منظور از ایجاد اصول راهنما در یک شرکت، نباید وارد کردن اجبار در لیست قوانین بوده، بلکه باید هدف از آن ایجاد غرور شخصی و جمعی در افراد باشد.

در داستانی که توسط “جیم آچموتی” نویسنده ی قانون شهر آتلانتا نوشه شده و من آن را در مقاله ای خواندم، نشان دادن شده است که هر کسی استانداردهایی دارد.

“ریک” و “کروکی” مورد حسادت همکاران خود هستند، آنها به میزان مناسبی پول درمی آورند، لباس های باب روز طراحان را می پوشند و بیشتر از یک مغازه ی جواهر فروشی، ساعت مچی دارند، اما آنها با رفقای قوطی جمع کن خود می گردند که گروه قلیلی از انگل های حرفه ای هستند و وجودشان به جمع کردن قوطی های آلومینیومی بستگی دارد.

این دو مرد با جمع کردن قوطی ها و آشغال ها به طور هفتگی ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار درمی آورند که شاید متوسط به نظر برسد، اما این پول نسبت به استاندارد زندگی دوستان آنها که اکثرشان بی خانمان هستند، زندگی مفرهی برای شان فراهم می کند.

ریک و کروکی خوشبخت هستند. آنها زیر یک پل زندگی می کنند و از زباله هایی که پشت کافه ها و آپارتمان های مسیر جمع شده، وسایل خانه ی مورد نظر خود را بدست می آورند و لباس باب روز را از معرض پاره شدن نجات داده و بر تن می کنند.

ریک در حالیکه یک لباس با مارک “سسون” بر تن و یک خالکوبی با عنوان “تولد برای یافتن” بر دست داشت، می گوید: بعضی ها فکر می کنند که ما فقط درون آشغال ها می گردیم، ولی اینطور نیست. من آشغال ها را وارسی می کنم و اگر یک کرم یا حشره درون آن ببینم، حتی اگر آشغال پر از قوطی باشد، دیگر آن را نمی خواهم. من برای خودم استاندارد و معیارهایی دارم.

هر یک از ما صرف نظر از طبقه ی اقتصادی و اجتماعی، یک سری اصول خاصی داریم که ما را از هم ردیف های خود جدا می کند و یک غرور شخصی در ما ایجاد می نماید. حال چه این اصول در کتاب قوانین شرکت نوشته شده باشد، یا در آثار مکتوب سازمان شرح داده شده، یا در گویش های روزمره باشند، یا اینکه به هیچ وجه به آن پرداخت نشده باشد، ولی در زمینه هایی همچون خلق و خو، پوشش و عملکرد شرکت وجود دارند.

نپرسید آیا این استانداردها وضع خواهد شد یا نه، بلکه بپرسید چه کسی این استانداردها را ایجاد می کند؟ یک شرکت موفق در بخش اداری سیاست هایی دارد که البته توسط مدیریت وضع و اجرا می شود، زیرا اگر مدیران از انجام چنین سیاست هایی سر باز زنند، کارمندان نیز از آنها پیروی کرده و در آخر، حاصل کار کمتر از حد مطلوب خواهد شد.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *