ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
21,910 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

معنی دست به سینه شدن در زبان بدن

در دوران کودکی هر زمان که احساس خطر و نا امنی می کردید، احتمالا پشت لباس مادر یا وسایل خانه پنهان می شدید. وقتی به سن پیش دبستانی رسیدید با روی هم انداختن و فشردن بازوان روی سینه، سدِ دفاعی خود را ایجاد کردید. در دوران نوجوانی احتمالا این حرکت را کمی آزادانه تر و راحت تر انجام می دادید و علاوه بر آن پاهای تان را روی هم می انداختید تا خونسرد به نظر برسید و کمتر جلب توجه کنید.

حرکت روی هم انداختن بازوان در سراسر جهان وجود دارد و نشان دهنده ی یک موضع دفاعی است. این حالت نه تنها بعنوان سپری دفاعی در مقابل حمله ای احتمالی به کار می رود، بلکه علامت یک موقعیت تغییر ناپذیر است که به شما می گوید این شخص تغییر موضع نمی دهد.

اگر مردی از نظر یک زن جذاب باشد، دست هایش را در یک موقعیت باز قرار می دهد؛ ولی در برابر مردانی که زشت و پرخاشگر جلوه می کنند، بازوانش را روی هم می اندازد.

همچنین اگر احساس اضطراب یا عدم اعتماد به نفس کنید، احتمالا بازوهای تان را روی هم می اندازید. این حرکت هنگامی که در جمع افراد غریبه حضور دارید و نیز در آسانسورها، جلسات عمومی یا هنگامی که منتظرید سوار هواپیما شوید یا در جایی احساس ناامنی یا نگرانی یا ترس کنید بسیار دیده می شود.

کسانی که می گویند به این دلیل دست به سینه می شوند که راحت باشند، درست می گویند. هر حرکتی که با نگرش فرد هماهنگ باشد، باعث راحتی می شود. بنابراین اگر در کسی احساسات منفی یا تدافعی یا هر احساس ناراحت کننده ی دیگری وجود داشته باشد، حتی اگر از آن آگاه نباشد، برای او عادی است که بازوانش را روی هم بیندازد.

اگر شخص احساس راحتی کند و نسبت به خود احساس خوشایندی داشته باشد، دستانش را در موقعیت باز که منعکس کننده ی تفکراتش است قرار می دهد.

تفسیر یک پیام به گیرنده ی آن بستگی دارد. مطالعات نشان می دهد که مردم نسبت به حالت دست به سینه واکنش منفی نشان می دهند. حتی اگر فرد در آن حالت احساس خوبی داشته باشد، از نظر مردم این حرکت تدافعی است. بنابراین به جز در زمانی که می خواهید مخالفت خود را با چیزی نشان دهید یا نمی خواهید درگیر کاری شوید، دست های تان را در موقعیت دیگری قرار دهید.

وقتی در یک جمع، بازوان خود را روی هم می اندازید، خیلی زود می بینید که دیگران نیز همین حالت را به خود می گیرند. القای این حالت به دیگران کار ساده ای است، اما وقتی اکثریت جمع این موضع را به خود می گیرند، برقراری ارتباطی راحت، با آنها مشکل است.

اکثر مردم وقتی با اتفاقاتی که در اطراف شان می گذرد مخالفند، بازوان شان را روی هم می اندازند. یک نگرش ممکن است منجر به حرکت یا حالت خاصی شود که آن احساس را منعکس کند. تا وقتی آن حالت را به خود گرفته باشید، نگرش مربوطه در شما باقی می ماند. بنابراین اگر می خواهید کسی که بازوانش را روی هم انداخته است حالتش عوض شود، کاری را برای انجام دادن به او بدهید یا از او بخواهید چیزی را نگه دارد.

به این ترتیب او مجبور می شود که دست هایش را باز کند و به سمت شما متمایل شود. این باعث می شود که وضعیت منفی اش تغییر کند و حالت بازتری به خود بگیرد که به نوبه ی خود منجر به نگرشی بازتر می شود.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *