قسمت ۲۵ (۲)- Rond.ir اولین MarketPlace سیم کارت درایران
در قسمت اول مجموعه ی rond.ir به بررسی پیشینه ی فعالیتی محمدرضا رحمانی – مدیر عامل وب سایت rond.ir –پرداختیم. و با فروغی موسس وب سایت rond.ir آشنا شدیم. و در مجموع دانستیم که rond.ir یک نوع مارکت پلیس است که بستری را برای مردم فراهم آورده است تا بتوانند در آن تلفن ثابت، سیمکارت و دامنه خود را به صورت رایگان آگهی کنند.
در این قسمت به ادامه ی این گفتگو و مباحث مطرح شده در این مصاحبه می پردازیم.
رحمای در ادامه گفت، کسانی که در صنف خرید و فروش سیمکارت هستند؛ دائما در این سایت فعالیت داشته و ثبت نام می کنند. این سایت علاوه بر ایجاد بستری برای فروش بدون واسطه؛ فروشگاهی مجازی به هر فرد اختصاص می دهد تا در آن محیط به درج آگهی های خود به صورت یکجا یا تک به تک بپردازد.
یکی از موفقیت های rond.ir گردش های مالی ایی هست که به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. یعنی خرید هایی که به صورت آنلاین از طریق خود سایت و خرید هایی که به صورت آفلاین و تلفنی از طریق خود شرکت انجام می شود.
رحمانی در ادامه ی معرفی مجموعه، به اینکه شماره های رُند در بحث تبلیغات جایگاه ویژه ای دارند؛ اشاره کرد. برای مثال وقتی کسب و کاری بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر می زند اگر دامنه و یا شماره ی درج شده در آگهی آن رند نباشد، مخاطب نمی تواند آن را به خاطر بسپارد.
برای توضیحات جامع تر در ادامه پیشنهاد می شود ویدئو را به طور کامل نگاه کنید…
دیدگاهتان را بنویسید