ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۲
665 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : سرمایه گذاری روی زمان ، بازده دارد

بر اساس ارزش سرمایه گذاری روی زمان و بازده آن، اگر در لیست ده کار برای انجام دادن داشته باشید، ارزش دو مورد از آن ها بیش از ارزش کل هشت کار دیگر است. یعنی ارزش انجام دادن هر کدام از آن دو کار ۵ برابر انجام سایر کارهاست. به بیان دیگر بازده زمانی انجام هر یک از این دو کار مهم ۵۰۰ درصد بیشتر از انجام هر یک از ۸ کار دیگر در لیست تان است که ارزش کمی دارند یا ارزش ندارند.

از نظر سرمایه گذاری زمانی تمرکز روی این دو کار بالاترین سود دهی ممکن را برایتان دارد. کارآیی و بهره وری به این صورت تعریف می شود که کارایی انجام کار های درست است و بهره وری درست انجام دادن آن کار هاست. تفاوت بین رهبران و مدیران این است که رهبران کارهای درست را انجام می دهند و مدیران صرفا کارها را درست انجام می دهند. در تعیین اولویت ها باید روی درست انجام دادن کارها هم تمرکز کنید، نه صرفا انجام دادن کارهای درست.

به قول پیتر دراکر اولین وظیفه شما به عنوان فردی که به خاطر اطلاعات و آگاهی هایش و برای انجام کارهایی که به فکر کردن احتیاج دارد نه کارهای مربوط به زور بازو، استخدام شده تصمیم گیری در مورد این است که «چه» کاری را باید انجام بدهید. بعد از آن است که سؤال های «چطور» و «چه وقت» انجام دادن آن پیش می آید. یادتان باشد کاری که بی ارزش است درست انجام دادنش هم ارزش ندارد.

تعویق ها در مقابل اولویت ها 

در اولویت بندی کارها تعیین کارهایی که باید به تعویق بیافتند نیز بخش مهمی محسوب می شود. کاری که اولویت دارد کاری است که باید بیشتر و زودتر به آن پرداخت ولی کاری که باید به تعویق بیافتد کاری است که اگر لازم به انجام آن باشد باید کمتر و دیرتر به آن پرداخت. تعیین اولویت یعنی شروع یک کار و تمام کردن آن در اسرع وقت.

تعیین کارهای تعویقی یعنی توقف در انجام یک کار یا حتی کنار گذاشتن آن برای همیشه. چون انسان فقط می تواند در هر زمان یک کار را انجام بدهد و قادر نیست تمام کارهایی را که مجبور است انجام بدهد تکمیل کند، پرسشی که در ابتدای هر روز باید با خودتان مطرح کنید این است:

«کدام کار را امروز باید متوقف کنم؟ کدام کار را باید دیگر انجام ندهم؟ کدام کار را نباید انجام بدهم؟ کدام فعالیت ها را باید حذف کنم؟ کدام کار است که قبلا شروع کرده اید و فکر می کردم باید آن را انجام بدهم اما با دانسته های فعلی ام فهمیده ام که نباید آن را شروع می کردم؟»

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *