ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
359 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : راه های افزایش کارایی فردی (۲)

در مطلب قبلی قدرت زمان با نام “راه های افزایش کارایی فردی (۱)” به چهار مورد از روش های افزایش بهره وری و قدرت عملکرد و سرعت انجام کارها اشاره نمودیم. در ادامه به ۵ مورد دیگر از این روش ها اشاره می نمائیم:

 

  • قلاب تان را برای شکار نهنگ در آب بیندازید

قصد کنید به جای ماهی کپور به شکار نهنگ بروید. یادتان باشد اگر هزار ماهی کپور بگیرید فقط یک کیسه ماهی خواهید داشت ولی اگر فقط یک نهنگ شکار کنید تا آخر عمر زندگی تان را تامین خواهد کرد. در کسب و کارتان باید به بازار نگاه کنید و سعی کنید نهنگ را پیدا کنید و بعد برای شکار کردن آن برنامه ریزی کنید. بعضی مواقع به دست آوردن یک مشتری بزرگ، یا گرفتن یک سفارش بزرگ برای موفقیت کسب و زندگی شخصی تان کافی است.

  • روی حوزه هایی که دستاورد کلیدی دارند دقت کنید

دستاوردهای کلیدی را که مد نظرتان است با پاسخ به این پرسش شناسایی کنید: «چرا در لیست حقوق بگیران این مجموعه هستم؟» بعد از شناسایی این حوزه ها انحصارا روی آن کار کنید. هر کسی در پنج تا هفت حوزه نتیجه کلیدی دارد، نتایجی که می توانند سهم مهمی در موفقیت شغلی و سازمان او داشته باشند. وقتی تمام تلاش هایتان را روی حوزه نتایج کلیدی تان متمرکز می کنید به بارزترین نتایج ممکن در کوتاه ترین مدت دست پیدا می کنید.

  • برای هر کاری ضرب الاجل تعیین کنید و آن را رعایت کنید

برای هدف های مهم تان ضرب الاجل تعیین کنید و به آن ها پایبند باشید. ضرب الاجل ها شما را مجبور می کنند با نزدیک شدن به آنها سخت تر و مؤثر کار کنید. یک هدف یا کار بدون ضرب الاجل معمولا تمرینی بیهوده است که هیچ اجبار انگیزه بخشی به دنبال ندارد و هیچ اجباری برای به اتمام رساندن آن وجود ندارد و به راحتی تا آخرین دقیقه تحویل کار تعلل می کنید و آن را به تاخیر می اندازید. وقتی به دیگران قولی میدهید به خودتان انگیزه می دهید که به قول تان عمل کنید. وقتی آبرو و احترام تان را با قول دادن به دیگران گرو می گذارید از درون انگیزه پیدا می کنید تا کارتان را دقیقا همانطور که گفته اید و طبق برنامه زمانی به انجام برسانید.

  • به خودتان وقت کافی بدهید

برای هر چیزی که می خواهید خوب انجام دهید وقت کافی در نظر بگیرید. برای اینکه کاری را به صورت مطلوب تکمیل کنید وقت بگذارید. قانون «۳۰ درصد» را که می گوید همیشه برای تکمیل هر کاری سی دقیقه وقت بیشتر در نظر بگیرید رعایت کنید. برای مشکلات، تاخیرها یا عقب ماندن های احتمالی ضریب اطمینانی در نظر بگیرید. کارکنانی که بهره وری شان خیلی بالاست همیشه برای اینکه کارشان را درست تمام کنند به اندازه کافی وقت می گذارند. .

ریتم یکنواختی داشته باشید. نسنجیده برای انجام کار، شتاب یا عجله نداشته باشید بلکه یک آهنگ یکنواخت را که با آن راحت هستید حفظ کنید و با همان آهنگ به کار ادامه بدهید. حکایت لاک پشت و خرگوش را می دانید؟ آدمهایی که کارایی بالا دارند با ریتمی معینی کار می کنند که به آنها اجازه می دهد مقدار زیادی از کارشان را پیش ببرند بدون اینکه دچار هیچ نوع فشار روحی یا نگرانی شوند. به قول توماس کارلایل «کار بزرگ ما در زندگی این نیست که ببینیم در دوردست ها چه نوری سوسو می زند، بلکه باید از روشنایی که در دسترس مان هست استفاده کنیم». رفتار مشخص فروشنده ها، مدیران اجرایی و کارآفرینان موفق به موقع انجام دادن کارهاست. آنها مهم ترین کاری را که در دست دارند انجام می دهند و تا پایان کار از آن فعالیت دست نمی کشند. آنها برای خودشان اولویت هایی تعیین می کنند و فقط خودشان را به انجام وظایف شان مشغول می کنند.

  • به نتایج فکر کنید

نتیجه گرا بودن یعنی توانایی انجام کارهای کلیدی، ویژگی تمام عملگرایان موفق است. شما هم می توانید توانایی تمرکز قاطعانه را از طریق تمرین و تکرار در خودتان پرورش بدهید تا جزء عادت هایتان شود. این مهارت تا آخر عمر با شما خواهد بود. هر کاری را که توانایی یا رویای انجام آن را دارید شروع کنید. در شجاعت استعداد، قدرت و نیرویی جادویی نهفته است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *