ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان: دستیابی سریع تر به اهداف

ابزارهای فکری مهمی وجود دارند که برای رسیدن به هر هدفی می توانید از آنها استفاده کنید. به کارگیری و استفاده از این ابزار به میزان زیادی قابلیت و توانایی تان را برای رسیدن به اهدافی که برای خود و کسب و کارتان مشخص کرده اید بهبود می بخشد. به ادامه مطلب توجه کنید تا با تعدادی از این ابزار ها آشنا شوید.

موانع را از سر راه بردارید.

موانعی را که بین شما و هدفتان قرار گرفته از سر راه بردارید. چه چیز مانع رسیدن شما به هدف تان است؟ چرا تاکنون به آن نرسیده اید؟ تمام موانع یا مشکلاتی را که فکر می کنید توانایی تان را برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید محدود می کند روی کاغذ بنویسید. این موانع می توانند درونی باشند، یعنی موانعی که در درون شما وجود دارند. ممکن است خارجی باشند، یعنی موانعی که شرایط یا موقعیت دنیای اطرافتان آنها را به وجود آورده اند.

بعد از تعیین موانعی که سر راهتان قرار دارند، از میان آن ها مهم ترین مانع را مشخص کنید. مهم ترین مانعی که سر راه شماست و شما را از رسیدن به هدفتان محروم می کند کدام است؟ اراده کنید که فقط روی این مانع کار کنید و تمام ذهن تان را به آن معطوف کنید تا آن را از سر راهتان بردارید. پیتر دراکر می گوید:

«برای حل هر مشکل پیچیده ای معمولا یک مشکل بزرگ وجود دارد که ابتدا باید آن را حل کرد تا بشود بقیه را حل کرد».

وظیفه شما این است که بزرگ ترین مشکل یا مسئله ای را که برای شما محدودیت ایجاد کرده مشخص کنید و قبل از اینکه مشکلات و مسائل کوچک تر شما را از مسیرتان منحرف کنند تمرکزتان را روی حل آن معطوف کنید.

اقدام تعیین کننده را مشخص کنید:

تقریبا برای رسیدن به هر هدفی (خواه افزایش درآمد باشد یا دو برابر کردن فروش، یا کم کردن وزن) یا انجام هر کاری معمولا گام یا اقدامی وجود دارد که سرعت شما را برای حرکت از جایی که هستید به جایی که می خواهید برسید تعیین می کند. این گام گره یا تنگنای این فرایند است. توانایی شما در مشخص کردن و از میان برداشتن این گره یکی از مهم ترین روش ها برای کارآمدی و کارایی است، گامی که شما را سریع تر از هر گام دیگری به سمت هدف هدایت می کند.

قانون ۸۰ / ۲۰ را می توان به شیوه ای خاص در مورد عوامل محدود کننده به کار گرفت. در این مورد، قانون ۸۰/ ۲۰ می گوید ۸۰ درصد علل نرسیدن به هدف ها در درون خودتان یا شرکتتان نهفته است و تنها ۲۰ درصد عوامل محدود کننده مربوط به شرایط بیرونی یا محیط اطراف تان است.

نقطه شروع رسیدن به کارایی فردی این است که اول از همه هدف تان را مشخص کنید. دوم اینکه از خودتان بپرسید «مانع درونی من چیست؟» وقتی به درون تان رجوع می کنید معمولا بدون استثناء به ضعف تان در یک مهارت، ویژگی یا رفتار خاص می رسید که مانع اصلی شما برای رسیدن به یک هدف یا نتیجه خاص است. موضوعی که قبل از هر چیز باید به آن بپردازید همین است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *