ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
437 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

فشار کمبودهای مالی را، با تفریحات کم هزینه بکاهید

حقیقت این است که اکثر ما فکر می کنیم برای انجام کارهایی نظیر مسافرت، سالم نگه داشتن خانه، خرید وسایل مورد نیاز یا مورد علاقه، پول کافی نداریم. سوال این است که آیا پول مورد نیاز را داریم یا نه، بلکه باید پرسید با این واقعیت زندگی چه باید کرد؟ طریق نگرش به این مطلب تا حد زیادی کیفیت زندگی ما را در منزل تحت تاثیر قرار می دهد.

گاهی فرد، به جای آنکه بیرون برود و با مبلغی ناچیز زمانی خوش را سپری کند، وقت خود را صرف گله و شکایت از کمبودهای مالی می کند.

ما در رویاهای خود به تعطیلاتی خاص می اندیشیم که احتمال دارد پیش رو داشته باشیم یا نداشته باشیم یا به آپارتمانی بزرگ می اندیشیم که آرزوی نقل مکان به آن را داریم؛ اما کارهای کوچک تری انجام نمی دهیم که به همان اندازه لذت بخش و در توان مان هستند یا از آپارتمانی که داریم به بهترین نحو استفاده نمی کنیم.

دوستی دارم که بسیار تنگ دست است. برایم تعجب آور است که او توانسته است از امکانات محدود حداکثر استفاده را ببرد. او شیفته ی سفرهای یک روزه است و از سفرهایش به طبیعت الهام می گیرد. او از امکانی که قبلا تصور وجود آن را نیز نمی کردم، تصاویری زیبا به من نشان داده است.

او به پیک نیک ها و گردش های بی نظیر و زیبا رفته است و از صخره نوردی، گل ها، پرندگان و زندگی دریایی لذت می برد. او یکی از الهام بخش ترین و دنیا دیده ترین افراد است؛ اما با وجود این به ندرت محدوده ی شهر را ترک می کند. او می گفت که می توان آخر هفته ها با طی مسافتی کوتاه با خودرو در محدوده ی شهر، محل های زیبا و متفاوتی را دید.

او در دل به افرادی می خندد که کل ذخیره ی بانکی خود را صرف سفر به کشورهای خارجی می کنند ولی حتی به شهرهای همسایه سفری نکرده اند. بیش از ده سال است که او را می شناسم و هیچ گاه نشنیده ام که حتی یکبار از تنگ دستی گله کند. از نظر من او یکی از “ارزشمندترین” افراد این کره ی خاکی است.

شما نیز می توانید همین طرز فکر را در هر جایی مد نظر قرار دهید که کمبود مالی بعنوان مانعی مطرح شود. شما می توانید از فقدان توان مالی در نقل به آپارتمانی بزرگ تر یا از اینکه هیچ وقت نمی توانید خانه ای بخرید، گله مند باشید یا برعکس، می توانید محل سکونت خود را بسیار ارزان و مبتکرانه تزیین کنید.

شما می توانید از فقدان امکانات مالی برای خرید و تهیه ی هدیه های گران قیمت عید احساسی بد داشته باشید یا برعکس، از غذاها و شیرینی جاتی که برای افراد خانواده طبخ کرده اید یا کارت زیبایی که فرصت انتخاب آن را داشته اید، احساس غرور کنید.

تصمیم گیری در این مورد به خود ما بستگی دارد. آیا زیاده طلب هستیم و به دلیل کمبود مالی، شادی خود را به تاخیر می اندازیم یا اینکه بهترین بهره را از زندگی خود می بریم و دید مثبت خود را بی عیب و نقص حفظ می کنیم؟

اگر به جای آنکه راجع به آنچه داریم و می توانیم انجام دهیم، به آنچه نداریم یا نمی توانیم انجام دهیم فکر کنیم، بین آنچه داریم و آنچه می خواهیم، شکاف ایجاد می کنیم. اغلب این شکاف علت اساسی استرس است که می توانید آن را به طریقی محو کنید.

چنانچه تصمیم بگیرید بعد از این کمبودهای مالی را بعنوان توجیهی برای ناخشنودی یا کسالت خود مطرح نکنید، موفق به محو استرس می شود. این بدان معنا نیست که لایق تامین مالی نیستید یا نباید پول بیشتری بخواهید یا برای دستیابی به پول بیشتر تلاش نکنید.

نه، فقط از آنچه اکنون نیاز دارید تا آنجا که می توانید لذت ببرید. اگر به جای آنکه به آنچه نمی توانید انجام دهید، به آنچه می توانید انجام دهید توجه کنید، حتما خبر خوشی خواهید داشت و شما را متعجب می کند.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *