ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
494 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

 صرفا انجام بدهید !

تفاوت عمده ی میان موفق ها و ناموفق ها، “عملگرا بودن” موفق هاست. زنان و مردانی که در زندگی کارهای عظیم می کنند، به شدت عملگرا هستند. آنها پیوسته در حال حرکتند. همیشه سرشان شلوغ است. اگر ایده ای به ذهن شان خطور کند، بلافاصله برای به عمل درآوردن آن دست به کار می شوند.

از سوی دیگر، ناموفق ها و کم موفق ها قصد و نیت فراوان دارند، اما همیشه بهانه ای دارند که آن را امروز به مرحله ی عمل درنیاورند.

خود را با توجه به مهارت، دانش، استعداد، تحصیلات و توانمندی های خود ارزیابی کنید. اگر قرار باشد به بالاترین چیزهای یحتمل دست پیدا کنید، پرسش های زیر را جواب دهید:

پنج سال دیگر در چنین زمانی چه دانش و مهارت دیگری به دست آورده اید؟

در چه زمینه ای عالی ظاهر می شوید؟

روزها چه می کنید تا دانش و مهارت مورد نیاز را برای تبدیل شدن به یک موفق سط بالا افزایش بدهید؟

پس از آنکه به این پرسش ها جواب دادی، پرسش بعدی طرح سوال “چگونه؟” است. چگونه مهارت ها و تخصص های لازم را به دست می آورید تا به خواسته ی خود برسید؟

راه رسیدن به خوشبختی

به خاطر دارید که “خوشبختی تحقق تصاعدی یک ایده آل ارزشمند است.” وقتی هدف ها و ایده آل های روشن دارید، درباره ی خود و دنیای واقع در پیرامون تان احساس بهتری پیدا می کنید. مثبت تر و خوش بین تر می شوید، شاداب تر و مشتاق تر می شوید. احساس می کنید همه روزه از انگیزه ای برخوردارید که از جای خود برخیزید و در راستای چیزی که برای تان ارزشمند است به راه بیفتید.

شادترین و بهترین روزهای عمرتان را پیش روی خود دارید. شادترین لحظات عمرتان قرار است از راه برسند. در ماه ها و سال های آتی، بیشترین درآمدی که تا کنون داشته اید، تحقق خواهد یافت.

هرچه بهتر و بیشتر بتوانید درباره ی آینده ی بلند مدت خود فکر کنید، به سرعت بیشتری اشخاص و شرایط را به زندگی خود جذب خواهید کرد. هرچه به روشنی بیشتری بدانید که کی هستید و چه خواسته ای دارید، بیشتر و سریع تر می توانید این خواسته را برآورده سازید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *