ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
683 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

شیوه های ضعیف مدیران

ابتدا بهتر است به مشکلات بپردازیم. در اینجا به دام هایی اشاره می کنیم که مدیران به خاطر ضعف و فقدان آگاهی، درون آنها افتاده اند.

رَدای مدیریت

این ضعف مدیریتی ناشی از دیدگاه کارفرما نسبت به جایگاه خود است. اغلب مدیران به مسئول جدید آموخته اند که نقشی درخور یک مدیر را ایفا کند. چنین مسئول هایی صبح زود از خواب بیدار می شوند، چنان قیافه ی رئیس را به خود می گیرند که انگار ردای با ابهت یک مدیر را فقط بر تن او کرده اند.

بعضی از مدیران احساس می کنند در برخوردها باید تنها یک لبخند سرد، بر لب داشته باشند و بعضی از آنها خیال می کنند، وظیفه دارند نقش یک مدیر فروش پر طاقت و صمیمی را بازی کنند. ما در جاهای مختلف بر حسب رتبه و جایگاه مدیر، رفتارهای متفاوتی از آنها می بینیم.

این رفتارها به ظاهر مدیریتی و چنگ زدن به مقامی که همراه دارد نه تنها به موسسه کمکی نمی کند، بلکه به آن آسیب هم می رساند. بنابراین اکثر موارد، چنین رفتاری نتیجه ی معکوس دارد و به کارمندان تفهیم می نماید که آن مسئول نمی تواند کار خود را خوب انجام دهد و برای ایفای نقش خود به تدارکات دور و اطراف نیاز دارد.

مدیریت گروهی

بسیاری از مدیران سعی می کنند در یک زمان، با تمام کارمندان خود در ارتباط باشند، تا از برخورداهای شخصی تهدیدآمیز پرهیز کنند. چنین شیوه های ضعیفی شکل های متفاوتی دارد.

مدیریت از طریق برقراری جلسات کارمندان: مدیران جاه طلب به تدریج درون این تله می افتند. آنها به راستی عقیده دارند که جلسه های هفتگی و ماهانه با کارمندان، بزرگ ترین فرصت برای اعمال ریاست است. آنها در طول این جلسه ها آموزش های خود را به رخ می کشند، اطلاعات را رد و بدل می کنند، بعضی از مشکلات را رفع می کنند و حتی کارکنان را تشویق می کنند، اما آنها نمی توانند مدیریت کارآمدی داشته باشند.

حمله به بی گناه و گناه کار: مدیرانی که می خواهند با فرستادن نامه های پر حرارت، یا اظهار عصبانیت خود، از راه دور، از رویارویی با کارمندان پرهیز کنند، همواره در جلسه های خود بی گناه و گناه کار را همراه با هم مورد حمله قرار می دهند. دیگر مهم نیست سخنن شما با این حمله همراه باشد: “و شما مقصران می دانید که من درباره ی چی صحبت می کنم.” زیرا در این طور نشست ها افراد مقصر به گفته ها بها نمی دهند، در حالیکه افراد بی گناه، خیلی مایوس و بی انگیزه جمع را ترک می کنند.

به اسم خواندن کسی در انظار عمومی: به نام خواندن یک نفر که کار اشتباهی انجام داده، در انظار عمومی اگر وضعیت را هم بدتر نکند، بسیار نامناسب است. این حرکت نه تنها باعث افزایش فاصله ی ارتباطی بین شما و کارمندها می شود، بلکه باعث می شود احترام خود را از دست بدهید.

انتقاد از افراد در انظار دیگران نه تنها ضعف شخصی مدیر را نشان می دهد، بلکه ظلم محض است. این کار علاوه بر رنجش فرد خاطی، باعث ایجاد احساس اضطراب و ناامنی در بقیه ی افراد می شود. همه احساس تهدید می کنند و میزان بهره وری پایین می آید.

روش مدیریت، یک موضوع متقابل است و اگر شما به طور حضوری موضوع را به خود مخاطب بگویید، هیچ کس شک نمی کند که هدف مدیر کیست، بعلاوه چنین برخوردی باعث می شود، شما ریشه ی مشکل را بیابید.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “شیوه های ضعیف مدیران”

  1. مقاله بسیار آموزنده ای بود ، از شما بابت انتشار این مقاله متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *