ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
2,244 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شغل خود را چگونه معرفی کنید

فروشندگان پیوسته درباره بیانیه سود و فایده حرف می زنند. آنها می دانند وقتی با یک مشتری بالقوه حرف می زنند، باید صحبتشان را با بیانیه سود و فایده شروع کنند. وقتی همکارم برایان تریسی برای فروش به مؤسسهای زنگ می زند، به جای اینکه بگوید:
سلام، من برایان تریسی هستم. من کارم آموزش دادن است. می گوید: «سلام، اسم من برایان تریسی است و از مؤسسه رشد و پرورش مدیران سطح بالا با شما صحبت می کنم. آیا علاقه دارید با روش به اثبات رسیدهای آشنا شوید که می تواند فروش شما را در مدت یک سال ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد؟» این بیانیه سود و فایده است. او فایده کارش را به مشتری بالقوه اش یادآور می گردد.
متوجه شدم که گلوریا، کسی که موهای مرا مرتب می کند، با هر کسی که ملاقات می کند بیانیه سود عالی به او می دهد. شاید به همین دلیل است که او مشتریان فراوان دارد. در واقع مرا هم به این شکل مشتری خودش کرد. وقتی گلوریا را ملاقات کردم گفت موهای خانمهای تاجر را آرایش می کند. او گفت بسیاری از خانمها در سر کارشان موهای مرتب و م برازنده موقعیتشان می خواهند. من از او خواستم که کارتش را به من بدهد و از آن زمان مشتری او شدم. گلوریا به هر زنی که می رسد با او به شیوه خودش صحبت می کند. وقتی که از شما می پرسد که چکاره هستید، جوابش را با یک کلمه ندهید. اگر در کار تجارت هستید، از خود بپرسید: «کار من چه سودی می تواند برای این شخص داشته باشد؟»
ممکن است شما هم یکی از مشاغل زیر را داشته باشید:

کارمند آژانس ملک و املاک

برنامه ریز مالی

مربی هنرهای رزمی

جراح زیبایی

آرایشگر مو

همه اشخاصی که درگیر این مشاغل هستند باید توضیح دهند که کارشان چه سودی برای سایر انسانها دارد.
مثلا اگر در یک آژانس معاملات ملکی کار می کنید، نگویید: «من کارمند آژانس معاملات ملکی هستم.» به جای آن بگویید: «کار ما این است که به مردم کمک می کنیم تا خانه مورد علاقه شان را پیدا کنند.» اگر برنامه ریز مالی هستید بگویید: «کار من این است که به اشخاص کمک می کنم تا در زمینه مالی برای آینده خود برنامه ریزی مالی بکنند.» به جای اینکه بگویید: «من مربی هنرهای رزمی هستم»، بگویید «من به دیگران کمک می کنم که راه مبارزه و دفاع از خود را بیاموزند.» به جای اینکه بگویید: «من جراح پلاستیک هستم»، بگویید: «من روی صورت کسانی که در اثر حادثه رانندگی آسیب دیده جراحی می کنم.»  نگویید: «من آرایشگر مو هستم.» بگویید: «من به خانمها کمک می کنم تا موهایشان را به شکلی که به آنها می آید درست کنند.»
وقتی از مزایا و امتیازات کارتان برای دیگران حرف میزنید، به شغل خود زندگی می بخشید و خاطره آن را برای دیگران حفظ می نمایید.

چکیده کارنامه شغلی برای زندگی خصوصی شما

این کارنامه شغلی در شرایط غیرشغلی هم مؤثر واقع می شود. از آنجایی که تازه آشنا شده های با شما همیشه از شغلتان سؤال می کنند، خود را با چند جواب عالی تجهیز کنید. وقتی به کسی برمی خورید و او درباره شغلتان می پرسد، جوابهای سرگرم کننده و تفریحی بدهید. وقتی دختر جوانی بودم، درباره زندگیم در ذهنم داستان سرایی می کردم. البته مجبور نیستید که عبارات به شدت موزون بنویسید، اما طوری حرف بزنید که کارتان در نظر دیگران جالب باشد.

چکیده کارنامه شغلی

درست همان طور که کسانی که به دنبال مشاغل عالی می گردند برای هر شغلی که مدنظر قرار می دهند کارنامه شغلی متفاوت از کامپیوترشان بیرون می کشند، شما هم می توانید حرفهایی بزنید که شنوندگان شما با توجه به کار و شخصیتشان از آن استقبال کنند. از خود بپرسید: «این شخص چه علاقه ای می تواند به کار من داشته باشد؟ آیا می تواند شغلی را به من پیشنهاد بدهد؟ آیا می تواند از من خرید کند؟ مرا استخدام نماید؟ دوست من شود؟»  به هرجا که می روید، عبارات جالبی برای معرفی خود به همراه داشته باشید.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *