ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
716 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : نحوه ی برخورد با تناقض میان پیام های کلامی و غیرکلامی

کلمات اطلاعات را منتقل می کنند و حرکات نگرش را. مردم آنچه را می بینند بیش از آنچه می شنوند باور دارند. برای مثال تصور کنید شما و همسرتان دچار اختلاف شده اید. در حالی که هر دو قبول دارید که بحث احمقانه ای بوده و وقت آشتی و فراموش کردن قضیه است، متوجه می شوید که همسرتان دست به سینه و با مشت هایی گره کرده، پاها را محکم در هم قفل کرده و سرش را خم کرده است.

می بینید که گوشه های دهانش به سمت پایین است و اخمی بزرگ پیشانی را پوشانده. با آنکه به نظرتان او هنوز کمی خشم و کینه یا سایر احساسات منفی را در خود دارد، او به خیال شما می خندد و به شما اطمینان می دهد که بیش از اندازه بر آنچه می بینید اصرار می ورزید. به غریزه ی خود اعتماد کنید. در این مورد صدای اعمال از کلمات بلندترند.

استفان برای بررسی فعالیت سه ماهه اش به دفتر رئیس رفت. اگرچه کیت، مدیر کاری اش، به او گفت که کارش را به خوبی انجام داده است، در طول جلسه از نگاه کردن به او خودداری می کرد و در عوض چشمش را به گزارش مقابلش دوخته بود و فقط هر از گاهی سرش را بلند می کرد. او اصلا لبخند نزد و وقتی نگاهش را از میز می گرفت، به شانه ی استفان یا کف زمین نگاه می کرد.

وقتی او دست به سینه نبود، بازوانش را به طور ضربدری روی بدنش قرار می داد و با انگشتانش با اطراف دهانش بازی می کرد. حالت صورت کیت جدی بود. استفان از روی حرکات کیت فهمیده بود که او نظرات منفی اش را بروز نمی دهد. اگرچه کلماتش دلسوازنه بود، زبان بدنش عدم رضایت او را از کار نشان می داد. او دفتر کیت را با نگرانی و سردرگمی ترک کرد.

زمانی را به یاد بیاورید که هنگام گفتگو با طرف مقابل حس می کردید یک جای کار ایراد دارد. چیزی در رابطه با عدم تطابق بین کلمات و حرکات به شما فهمانده بود که منظور آن شخص چیزی نیست که می گوید. آن فرد از چه حرکات و اشاراتی استفاده می کرد؟ چه کلماتی را به زبان می آورد؟ چطور توانستید بگویید که حرکات او با کلماتش مطابقت ندارد؟

جکی هنگام صرف نهار با دوستانش، مشغول صحبت درباره ی رابطه اش با شوهرش، مایکل بود. او اگرچه لبخند می زد و کلمات مثبتی به زبان می آورد، اما چشمانش غمگین به نظر می رسید. جکی به نظر آشفته بود و هنگام صحبت مدام حلقه اش را در می آورد و دوباره آن را به انگشتش می کرد. چند ماه بعد جکی به دوستانش گفت می خواهد از مایکل جدا شود. با یادآوری نحوه ی رفتار آن روز او هنگام ناهار، هیچ یک از دوستانش متعجب نشدند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *