ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
5,791 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : سیگار کشیدن (۱)

علیرغم هشدارهای بهداشتی و قوانین تهدید کننده ی دولتی درباره ی سیگار کشیدن در مکان های عمومی، هنوز هم افراد سیگاری بیرون از ساختمان های اداری و در خیابان ها، حتی در حین رانندگی سیگار می کشند. نظر شما درباره ی سیگار کشیدن هر چه باشد، درک پیام هایی که افراد با شیوه ی سیگار کشیدن منتقل می کنند، بسیار مفید است.

حرکات مربوط به سیگار کشیدن از الگوی خاصی پیروی می کند. این حرکات در بین افراد متفاوت است: از طرز باز کردن بسته ی سیگار گرفته تا فرو بردن دود سیگار و بیرون دادن آن و تکاندن خاکستر و خاموش کردن سیگار. آنچه افکار و ذهنیات فرد سیگاری را به بیننده نشان می دهد، مراحل سیگار کشیدن نیست، بلکه نحوه ی انجام آنهاست.

  • روش های سیگار کشیدن

می توانید در جامعه انواع مختلف افراد سیگاری و شیوه های متفاوت سیگار کشیدن آنها را مشاهده کنید. بعضی پُک های عمیق و طولانی و بعضی دیگر پک های کوتاه و سریع به سیگارشان می زنند. برخی به نوک سیگار بدون خاکستر مرتب ضربه می زنند و بعضی می گذارند تا خاکستر سیگار آویزان شود.

بعضی سیگار را تا ته می کشند و بعضی بعد از یک یا دو پک آن را خاموش می کنند. با نگاه به نحوه ی سیگار کشیدن فرد می توانید به نکاتی درباره ی حالت ذهنی او پی می برید.

پک زدن عمیق: این عمل آرامش بخش است. این کار به فرد سیگاری آرامش می دهد و شیوه ای برای واکنش نشان دادن به استرس است. اگر کسی دود سیگار را عمیقا استنشاق کند، یعنی قطعا تحت فشار است.

پک زدن سریع: فرد سیگاری با این کار سلول های مغز خود را تحریک می کند، تمرکزش بیشتر می شود و حس می کند که آماده ی حرکت است. این فرد ممکن است به جای آنکه سیگارش را برای مدت طولانی در دست نگه دارد، مرتبا آن را بردارد و بر زمین بگذارد.

بیرون دادن دود: سرعت بیرون دادن دود سیگار نشان دهنده ی شدت حرکت است. اگر فرد دود سیگارش را با سرعت به سمت بالا بیرون بدهد، احساساتش کاملا مثبت است و اگر دود را سریع به پایین بدهد، احساساتش منفی است. آرام بیرون دادن دود سیگار نشانگر احساساتی سنجیده است.

تکان دادن، ضربه زدن و پیچاندن: این حرکات عصبی نشان دهنده ی عصبانیت، اضطراب و احساس ناامنی در فرد است.

خاموش کردن سیگار: اگر فردی سیگارش را محکم در جاسیگاری له کند و آن را خاموش کند، یعنی تصمیمش را گرفته و آماده ی رفتن است. اما اگر این کار را به آرامی انجام دهد. یعنی هنوز آماده ی عمل نیست.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “زبان بدن : سیگار کشیدن (۱)”

  1. Məhdi گفت:

    خیلی عالی و مفید
    سیگار کشیدن (اعتیاد به سیگار ) خوب نیس ولی گاهی برای کم کردن ناراحتی و یا برای داشتن بادی لنگوئیج جذاب و مردگونه‌گی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *