ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
681 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن: درک تاثیر حریم شخصی

اگر تا به حال در خیابان اصلی به غریبه ای برخورد کرده باشید، در ساعت ازدحام مترو در اثر فشار جمعیت له شده باشید یا در مهمانی به زور به روبوسی مجبورتان کرده باشند، تجاوز به حریم شخصی تان را تجربه کرده اید. اگر کسی بیش از حد به شما نزدیک شود، برای تان کمی مشمئز کننده است؛ مگر اینکه خودتان از او خواسته باشید.

نحوه ی اشغال فضای شخصی و حرکت کردن در آن، بر نگرش و احساسات شما و دیدگاه دیگران به شما تاثیر گذار است. افرادی که می دانند بدن خود را نسبت به دیگری در چه حالتی قرار دهند، کنترل تعامل را در دست دارند. آنها می دانند چه زمانی صمیمی و نزدیک باشند و چه زمانی عقب بکشند.

همچنین می دانند میان زمانی که آنقدر نزدیک به فردی می ایستند که نفس او را حس می کنند و زمانی که آنقدر دور از او می ایستند که برای دیدن یکدیگر مجبورند از گوشه ی چشم به هم نگاه کنند، چه تفاوت های معنایی وجود دارد. با علم به اینکه کجا و چگونه نسبت به فرد دیگر قرار بگیرید، می توانید آگاهانه دیدگاه آن فرد را نسبت به خود کنترل کنید.

مسائل مربوط به قلمرو و حریم فقط منحصر به تربیت و طرز رفتار نیست. متجاوزان خارجی و باندهای تبهکاری رقیب و سارقان گردن کلفت و راننده های پرخاشگر همه می دانند که تجاوز آنها به قلمرو دیگری ممکن است با درجات مختلفی از مقاومت روبرو شود.

جانور شناس، دزموند موریس، انسان ها را رقابت جو و به همان میزان اهل مشارکت می داند. از آنجا که انسان ها برای کسب تسلط و قدرت تلاش می کنند، بایستی نظام هایی برای جلوگیری از هرج و مرج برپا شوند. محیطی با قلمروهای مشخص که در آن هر کس حریم دیگری را می شناسد و به آن احترام می گذارد، نمونه  یک نظام مشارکتی است.

می گویند هر کس پادشاه قصر خودش است. بعنوان پادشاه حاکم، قصر شما چه آپارتمانی در دل شهر، چه خانه ای روستایی و چه ماشین تان باشد، می دانید که حق دارید در قلمرو خود فرمانروا باشید و هر فرد دیگری نیز حق دارد در قلمرو خود حاکم باشد. وقتی کسی بدون دعوت وارد حریم شما می شود، ممکن است کمی عصبانی شوید. طرف متجاوز چه هواپیماهایی جنگنده باشند که از بالا حمله می کنند و چه مادری که سرزده وارد اتاق پسر نوجوانش می شود، به هر حال فردی که حریمش مورد تجاوز قرار گرفته است احتمالا پاسخ متقابل خواهد داد.

ممکن است در یک محیط، کاملا احساس اطمینان و راحتی و آرامش داشته باشید؛ ولی وقتی وارد محیط دیگری می شوید، احساسات شما تغییر می کند. تصور کنید که در دفتر خود مشغول به کارید، احساس راحتی می کنید و پیرامون تان تحت کنترل شماست، چراکه در فضایی آشنا حضور دارید. سپس به دفتر رئیس احضار می شوید و ناگهان سطح آرامش تان تغییر می کند. در این فضا قلمرو کس دیگری ست، پس زبان بدن شما بدون آن که متوجه شوید به حالت فرمان بردار در می آید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *