ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
788 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : ارتباط چشمی

در اکثر کشورهای غربی، ارتباط چشمی امری ضروری برای نشان دادن احترام است؛ اما در اکثر نقاط آسیا این امر برعکس است. وقتی به فردی از خاور دور نگاهی که به نظرتان صادقانه است می اندازید، او این حرکت را بی ادبانه و نشانه ی بی احترامی در نظر می گیرید و حس می کند به او توهین شده است.

هنگام صحبت با فردی از خاور دور، از برقراری ارتباط چشمی به جز نگاهی گذرا برای اطمینان از حضور او خودداری کنید. سپس به سرعت جهت نگاه تان را عوض کنید.

همیشه به شیوه ی حرکات افراد دقت کنید. نحوه ی انجام یک حرکت به معنای آن می افزاید. برای مثال، ماریا در ژاپن به همراه همکاری ژاپنی مشغول آماده کردن سخنرانی یک مشتری بود. او از همکارش پرسید آیا از کاری که با هم انجام داده اند راضی است یا نه. همکارش در جواب گفت: “بله، راضی ام.” چند روز بعد برای او خبر آوردند که همکارش از نتیجه راضی نبوده است و می خواهد دوباره روی سخنرانی کار کند. وقتی مازیار از آن ژاپنی پرسید که چرا رضایت خود را از کار بیان کرده در حالیکه اینگونه نبوده است، او در جواب گفت: “اما من حرفم را با چشمان ناراحتم زدم، ماریا.”

در کشورهای اسکاندیناوی و آلمان و بریتانیای کبیر، ارتباط چشمی برای نشان دادن صداقت و اعتماد اهمیت دارد. اگر روزی برای شام به خانه ی یک اسکاندیناویایی دعوت شدید، خود را برای کمی ارتباط چشمی جدی آماده کنید. پس از شام و معمولا طی صرف غذا میزبان لیوانش را بلند می کند، مستقیما به چشم شما و تمام افراد سر میز می نگرد و جمله ی مرسوم را می گوید.

اگرچه نوشیدن در کشورهای اسکاندیناوی شیوه های مختلف دارد، اما مهم ترین نکته ای که باید به خاطر سپرد این است که نگاه مستقیم و طولانی هنگام انجام مراسم ضروری است.

من در دفترم برای کارآموزان یک شرکت بین المللی حسابداری که نمایندگانی از فرهنگ های متفاوت اند، میزگرد هایی برگزار می کنم. بسیاری از شرکت کنندگان آسیایی می گویند که نگاه کردن به چشمان همکار یا مافوق شان کار سختی است؛ زیرا نشانه ی تکبر و بی احترامی از جانب فرد جوان تر است. از طرف دیگر، فرهنگ تجارت جهانی مستلزم برقراری ارتباط چشمی است. بنابراین آنها باید آنقدر تمرین کنند تا بتوانند به آسانی ارتباط چشمی برقرار کنند.

برعکس، غربی ها هنگام ورود به فرهنگی با ارتباط چشمی محدود باید ایجاد رابطه با ارباب رجوع و افراد بالادست و همکار را از طریق برگرداندن نگاه، معمولا به سمت پایین، تجربه کنند.

دوستان دانمارکی مان، اینگ و جسپر، ما را برای یک آخر هفته ی طولانی به خانه ی خود دعوت کردند. آنها شنبه شب یک مهمانی رسمی شام برای چهار نفر از ما و ده دوست دیگر برگزار کردند. هر بار که میزبان بخشنده و دست و دل باز ما لیوانش را بالا می گرفت، مستقیما به چشمان همه ی مهمانان نگاه می کرد و ما هم در پاسخ لیوان خود را بالا می گرفتیم. هیچ یک از ما در برقراری ارتباط چشمی مستقیم با اینگ و جسپر و همچنین سایر مهمانان سر میز مشکلی نداشتیم.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *