ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۶
1,551 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

افراد بسیاری را میشناسم که دچار روزمرگی می‌شوند، علت این است که یا هدفی ندارند یا اهدافشان کوچک و ثابت است. در ادامه با مثالی این موضوع را بهتر توضیح می‌دهم:

کارمندانی هستند که روزانه در ساعات کاری مشخص به شرکت مراجعه می‌کنند و در ساعت خاصی هم، از شرکت خارج می‌شوند و البته که در طول روز هم بدون هیچگونه کار جانبی کاری را که باید انجام دهند منظم و به درستی انجام می‌دهند، اما هدفی برای آینده ندارند، مثلاً اگر این شخص در شرکت، مسئولیت پشتیبانی مشتریان را برعهده دارد، فقط به تلفن‌ها یا تیکت‌ها به طور منظم پاسخ می‌دهد و کار خود را صحیح انجام می‌دهد و کار دیگری نمی‌کند و در حضور و غیاب خود نیز دقیق است، این قبیل اشخاص هیچ مشکلی برای سازمان در کوتاه مدت ایجاد نمی‌کنند، اما گامی هم برای پیشرفت خودشان و سازمان بر نمی‌دارند.

معمولاً این قبیل افراد که دچار روزمرگی می‌شوند، تصور می‌کنند که نمی‌توانند پیشرفت کنند و دلایل مختلفی هم می‌آورند، مثلاً می‌گویند که جایگاه شغلی من جای پیشرفت ندارد یا … ، این افراد معمولاً به کارهای روزانه به شدت مشغول می‌شوند و در اوقات بیکاری درگیر شبکه‌های اجتماعی، صحبت کردن در مورد مشکلات روز جامعه و … هستند و تلاشی برای پیشرفت خود و سازمان نمی‌کنند، برای رهایی از این روزمرگی یکی از راه‌ها نوشتن یک هدف بزرگ، ۳ هدف متوسط و ۵ هدف کوچک می‌تواند باشد که کمک کننده است. حتی این فرمول را می‌توانید بر حسب نیاز و با بررسی خودتان تغییر دهید.

فرمول کلی موفقیت: انتخاب + اقدام + تکرار + زمان = موفقیت ، است، اما اگر انتخاب‌های شما روزانه یکسان باشند و اقدام هم بکنید و اینکار را هر روز تکرار کنید، در طول زمان به موفقیتی می‌رسید که همیشه می‌رسیدید، باید بیاموزید و بر حسب آموخته‌های خود انتخاب‌های جدیدی داشته باشید و برای اجرای انتخاب‌هایتان اقدام کنید و با تداوم دست از تلاش برندارید تا در طول زمان بتوانید به نتایج فوق العاده‌ای برسید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “چگونه دچار روزمرگی نشویم؟”

  1. م جبلي گفت:

    دقیقا همینطوره ، هدفمند بودن خیلی مهمه.
    به نظرم تلاش برای پیشرفت خود و سازمان تاثیرگذاری دو طرفه داره ، یعنی اگه ما پیشرفت کنیم ، سازمان پیشرفت میکنه و برعکس وقتی سازمان پیشرفت کنه ، ماهم پیشرفت میکنیم ، پس همین میتونه خیلی بهمون کمک کنه که به فکر خودمون ، همکارا و درکل ،به فکر سازمان باشیم ????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *