ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۷
437 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

درآمدتان را دو برابر کنید

خیلی ها به من می گویند دوست دارند، درآمدشان را دو برابر کنند. اگر در کار فروش باشند، از آنها می پرسم: “سریع ترین راه دو برابر کردن درآمد کدام است؟” پس از آنکه نظرات شان را بازگو می کنند، جوابی را که به نظرم درست تر می رسد، با آنها در میان می گذارم: “زمانی را که با خریداران بالقوه و واجد شرایط صرف می کنید، دو برابر افزایش بدهید.”

مستقیم ترین راه افزایش فروش همیشه یک روش بوده است: وقت بیشتری را با خریداران بهتر سپری کنید. اگر مهارت های خود را بهتر نکنید اما تعداد دقایقی را که با هر مشتری صرف می کنید به دو برابر افزایش دهید، با احتمال زیاد فروش تان را دو برابر می کنید.

با توجه به مطالعات، فروشندگان به طور متوسط، امروز نود دقیقه در هر روز زندگی خود را با خریداران بالقوه صرف می کنند. پردرآمدترین فروشندگان دو یا سه برابر این مدت با خریداران صرف می کنند. آنها روز خود را به طریق متفاوتی سازماندهی می کنند تا بتوانند با کسانی که احتمالا خریدار محصولات و خدمات آنها هستند وقت بیشتری صرف کنند. و هرچه با این خریداران وقت بیشتری صرف کنند، مهارت شان در فروش افزایش می یابد.

تولید و بهره وری خود را دو برابر کنید

اگر کارتان را بررسی کنید، به این نتیجه می رسید که ۲۰ درصد کاری که می کنید، ۸۰ درصد درآمد شما را به دست می دهد. من در برنامه های پیشرفته ی خود از حاضران در جلسه می خواهم ۲۰ درصد فعالیت هایی را که ارزش بیشتری دارند، شناسایی کنند و بعد، انجام دادن این فعالیت ها را دو برابر افزایش بدهند.

به جای اینکه مجموعه فعالیت های خود را دو برابر کنند، به آنها توصیه می کنم که کارهای شان را خلاصه تر کنند، اما کارهایی را بکنند که ارزش بالاتری دارد. بعضی از مراجعان مان می توانند بهره وری و به دنبال آن درآمد خود را در مدت یک ماه دو برابر افزایش بدهند.

همیشه ساده ترین و مستقیم ترین راه را برای رسیدن به مکانی که می خواهید به آنجا برسید انتخاب کنید. و از همه ی اینها مهم تر اینکه دست به کار شوید. به احساسی از ضرورت و اضطرار برسید. بهترین ایده ها در جهان تا زمانی که به اجرا گذاشته نشوند، بی استفاده باقی می مانند.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *