ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
721 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تغییر نگرش از طریق تغییر حالت بدن

اگر حس و حال تان را دوست ندارید، حالت بدن خود را تغییر دهید. با تغییر وضعیت بدن، چارچوب ذهنی نیز تغییر می کند. اگر حس خوبی دارید، دقت کنید که حالات بدن و همین طور حرکات و حالات چهره تان چگونه است. با آگاهی نسبت به خود می توانید رفتارهایی را که دوست دارید در خود حفظ کنید و آنهایی که نمی پسندید، کنار بگذارید.

اگر غمگین هستید و شانه های افتاده تان افکاری را نشان می دهد که نمی خواهید آنها را با هیچ کس در میان بگذارید، حالت بدن خود را تغییر دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

پاهای خود را به طور قائم زیر زانوها بگذارید، به طوری که زیر باسن قرار گیرد، بالا تنه را از کمر به بالا بکشید و سینه را همچون کتابی با ارزش بگشایید. بگذارید سرتان از گردن و شانه ها بالاتر بیاید و مانند بادکنکی که به نخ بسته شده، رها شود و در همین حالت بازوان و دست ها را طوری جلو بیاورید که گویی می خواهید یکی از این گزینه ها را در آغوش بگیرید:

  • دسته ای از گل های مورد علاقه تان
  • فرزندان تان
  • کسی را که دوست ندارید بغل کنید، اما به نشانه ی احترام مجبورید این کار را انجام دهید.

احتمالا به تغییراتی در شیوه ی حرکت بدن تان توجه کرده اید که با توجه به احساس تان درباره ی چیزی که در آغوش می گیرید ایجاد می شود. شاید تغییر حالت تان را نیز حس کرده باشید.

با تجسم، علاوه بر تغییر حالت بدن می توانید احساسات خود را نیز برانگیزید. برای این کار خود را در حالتی تصور کنید که بیشترین اعتماد به نفس را دارید. چگونه به نظر می رسید؟ آهنگ صدای تان چگونه است؟ چه احساساتی را تجربه می کنید؟ به چیزهایی که در اطراف تان می گذرد دقت کنید.

اگر دیگران در آنجا حضور دارند به رفتارشان دقت کنید و ببینید چگونه به شما واکنش نشان می دهند؟ تجسم تان را تا جایی که می توانید به واقعیت زندگی نزدیک کنید. خود را در حالتی تصور کنید که لبخند می زنید، چشمان تان پر از اشتیاق اند و فضای خود را مطالبه می کنید، خود را خواستنی جلوه می دهید و هدفمند حرکت می کنید.

پس از خلقِ این تصویر در ذهن خود هر زمان احساس دستپاچگی، اضطراب، نگرانی یا عدم اعتماد به نفس داشتید، تجسم تان را عملی کنید. کسانیکه اعتماد به نفس دارند، همیشه و در همه حال از خود مطمئن نیستند اما آنها صرفا طوری رفتار می کنند که اینگونه به نظر برسند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *