ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
412 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : کنترل فعالیت های فروش

به ندرت می توانید بفهمید فرد بعدی که می توانید محصول یا خدمات خود را به او بفروشید چه کسی خواهد بود. بنابراین باید «یک تور بزرگ پهن کنید و تا حدی که می توانید با تعداد بیشتری از مشتری های بالقوه صحبت کنید.» فروش واقعی تحت کنترل مستقیم شما نیست. بلکه توسط عوامل متعددی کنترل می شود که شما در موردشان کار بسیار کمی می توانید انجام بدهید. اما فعالیت هایی که به فروش منجر می شوند مستقیما تحت کنترل شما قرار دارند.

قانونش این است که: «در همان جایی که هستی با هر آنچه داری هر کاری می توانی بکن.» برای اینکه به سطوح بالایی از موفقیت در فروش دست پیدا کنید باید خود را موظف کنید که از قبل برای هفته ها و ماه هایی که در پیش دارید برنامه ریزی کنید. باید خود را موظف کنید که هر روز برای فعالیت های فروش خود برنامه ریزی کنید. خصوصا فعالیت های مربوط به مشتری های بالقوه. و بعد باید خود را موظف کنید که برنامه ها و تعهدات خود را دنبال کرده و به آنها عمل کنید.

نسبت های فروش

نسبت های خاصی در فروش وجود دارند که تعداد فروش های شما را تعیین می کنند. بسته به میزان تجربه، توانایی، رقابت موجود، قیمت محصولات و خدمات شما و بازار عمومی این نسبت ها تغییر می کنند. به هر حال این نسبتها همیشه وجود دارند:

میان تعداد زنگ هایی که به مشتریان بالقوه می زنید و تعداد مشتری های بالقوه ای که می توانید با آنها حرف بزنید یا ملاقات شان کنید نسبت مستقیمی وجود دارد.

میان تعداد مشتری های بالقوه ای که آنها را می بینید یا با آنها حرف می زنید و تعدادی از آنها که می توانید کارشان را پیگیری کنید نسبت مستقیمی وجود دارد. میان تعداد مشتری های بالقوه ای که کارشان را پیگیری می کنید، پیشنهاد فروش به آنها می دهید و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی می کنید و تعداد محصولات و خدماتی که می توانید به فروش برسانید نسبت مستقیمی وجود دارد. می توانید به این مسئله به عنوان «قیف فروش» نیز فکر کنید:

داخل قیف می شوید یعنی به سراغ مشتری های بالقوه می روید. دومین بخش قیف بخش معرفی محصولات و خدمات است. و قسمت سوم یعنی زمانی که پیگیری می کنید و محصولی را به فروش می رسانید.

وقتی نوبت به موفقیت در فروش می رسد شما دو مسئولیت دارید:

اول از همه اینکه قیف تان را پر نگه دارید. همیشه باید تعداد مشتری های بالقوه ای که می توانید با آنها تماس بگیرید از وقتی که در طول روز دارید بیشتر باشد. هرگز اجازه ندهید که قیف تان خالی شود. هرگز اجازه ندهید که مشتری های بالقوه تان به پایان برسند.

دوم اینکه در هر مرحله از فروش بهتر شوید. مطالعه کنید، بخوانید، به برنامه های آموزشی صوتی گوش بدهید و مهارت های خود را در پیدا کردن مشتری های بالقوه، معرفی محصولات و خدمات و به فروش رساندن آنها بهتر کنید. هر چه بهتر شوید برای اینکه در پایین قیف، محصول یا خدماتی را به فروش برسانید تعداد مشتری های بالقوه ای که در بالای قیف به آنها نیاز دارید کمتر می شود.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *