ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
349 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : سحرخیز باشید

خود را موظف کنید که صبح زود کارتان را شروع کنید و تا ساعت هفت یا هشت صبح اولین تماس را گرفته باشید. اگر روزتان را با یک تماس رو در رو شروع کنید برای اینکه در تمام طول روز به فروش ادامه دهید انرژی و انگیزه بیشتری پیدا خواهید کرد. خود را موظف کنید که تماس هایتان را به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری با افراد بیشتری رو در رو صحبت کنید.

بسیاری از فروشنده ها به دلیل ترسی که از رد شدن دارند در محدوده جغرافیایی وسیعی با مشتریان بالقوه تماس می گیرند و بعد در حالیکه در واقع فقط از یک تماس تلفنی به سراغ تماس دیگری می روند خودشان را متقاعد می کنند که در حال کار کردن هستند. به یاد داشته باشید که شما فقط زمانی در حال کار کردن هستید که یا به صورت تلفنی یا به صورت رو در رو مشغول صحبت کردن با کسی باشید که می تواند و می خواهد در مدت زمان کوتاهی از شما خرید کند. در تمام زمان های دیگر شما در واقع «بیکار» هستید.

تعیین معیارهای بالاتر برای خود

خود را موظف کنید که هر دقیقه از هر روز طوری رفتار کنید که گویی همه در حال تماشای شما هستند. فروشنده های بیرونی نسبت به فروشنده هایی که داخل اداره هستند و همه آن ها را می بینند باید انضباط فردی بیشتری داشته باشند. زیرا فروشنده ها به عنوان جنگجویان چریکی که در جنگل فروش مشغول فعالیت می شوند تنها هستند و وسوسه شل گرفتن و بی خیال شدن و به جای تماس با مشتری وقت خود را صرف خوردن نهار و نوشیدن قهوه کردن هرگز برای آنها به پایان نمی رسد.

برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشید باید خود را موظف کنید که در طول روز کار کنید. گویی که مدیر فروش تان در حال نظارت بر کار شما است. تصور کنید که مدیر فروش تان در تمام طول روز کنار شما نشسته است. اگر کسی در تمام طول روز ناظر کارهایتان بود کار کردن تان چه تفاوتی پیدا می کرد؟ پاسخ شما هر چه باشد باید به همان شکل کار کنید حتی اگر هیچ کس دور و برتان نباشد.

همه مهارت های فروش قابل فراگیری هستند

شما برای اینکه به یکی از فروشنده هایی تبدیل شوید که بیشترین درآمد را دارند باید خود را موظف کنید که مدام از نظر فردی و حرفه ای وضعیت خود را بهتر کنید. هر روز در زمینه کاری خودتان مطالعه کنید. وقتی رانندگی می کنید در اتوموبیل تان به برنامه های آموزشی صوتی گوش بدهید. تا جایی که می توانید در هر سمیناری که درباره فروش برگزار می شود چه شرکت شما اسپانسر آن باشد و چه نباشد شرکت کنید.

خودتان را موظف کنید که به صورت مداوم در حال یادگیری باشید انگار که آینده تان به آن بستگی دارد و همین طور هم هست. در زمانی که یک فروشنده جوان، ناامید و غمگین بودم و یک دور باطل را طی می کردم و به سختی از پس مخارج زندگی ام بر می آمدم نقطه عطفی در زندگی ام ایجاد شد و آن وقتی بود که قانون علت و معلول را یاد گرفتم. من یاد گرفتم:

«اگر مدام همان کاری را انجام بدهم که موفق ترین فروشنده ها انجام می دهند هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند مانع از این شود که نهایتا همان نتایج و پاداش هایی را که آنها به دست می آورند به دست آورم.»

من فهمیدم هر فروشنده ای که در حال حاضر جزء ده درصد فروشنده های برتر است زمانی جزء ده درصد بدترین فروشنده ها بوده است. هر کسی که امروز عملکرد خوبی دارد زمانی عملکرد ضعیفی داشت. هر فردی که در راس حوزه کاری شما قرار دارد زمانی بود که اصلا در حوزه کاری شما نبود و اصلا نمی دانست که چنین چیزی وجود دارد. من فهمیدم که همه مهارت های فروش، قابل یادگیری هستند. شما می توانید برای رسیدن به هر هدفی که در فروش برای خودتان تعیین می کنید هر مهارتی را که لازم است یاد بگیرید.

هیچ محدودیتی وجود ندارد به جز محدودیت هایی که با تفکرتان برای خودتان ایجاد می کنید. وقتی خودتان را موظف می کنید که به فروشنده های برتر حوزه کاری تان بپیوندید متوجه خواهید شد که یکی از مهم ترین دشواری های کارتان را پشت سر گذاشته اید. اکثر فروشنده ها فقط در حدی کار می کنند که بتوانند شغل شان را حفظ کنند. اما افرادی که با خود عهد می بندند که به بهترین های حوزه کاری خود تبدیل شوند بیشتر از هر فرد دیگری دستاورد خواهند داشت و موفق خواهند شد. کار شما این است که یکی از چنین افرادی باشید. 

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *