ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
509 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : راه های افزایش کارایی فردی (۱)

با کمک مجموعه ای از روش ها می توانید بهره وری و قدرت عملکرد و سرعت انجام کارهایتان را افزایش دهید. اینها روش هایی هستند که کارکنان موفق که دستمزد بالا و بیشترین بهره وری را دارند از آنها استفاده می کنند. در ادامه به ۴ مورد از این روش ها اشاره می کنیم:

  • تمام نیروهایتان را متمرکز کنید

از اصل تمرکز قوا استفاده کنید. این امر مستلزم این است که استعدادها و توانایی هایتان را در جایی متمرکز کنید که در آن لحظه بالاترین بازدهی را برای شما دارد. نکته کلیدی در مورد بهره وری فردی همین است و در برنامه ریزی شخصی استراتژیک نیز بسیار حیاتی است. در جلساتی که در مورد راهکار سازمان برگزار می شود مدیران روی هدف افزایش «بازگشت سرمایه» تمرکز می کنند. هدف از راهکار این است که منابع سازمان را به کاری اختصاص داد که بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشد. در تعیین راهکار فردی «بازگشت سرمایه» رسیدن به بالاترین «بازگشت انرژی» است. وظیفه شما این است که از استعدادها و توانایی هایتان طوری استفاده کنید که از انرژی ذهنی، عاطفی و فیزیکی که روی انجام کاری سرمایه گذاری کرده اید بالاترین میزان بازگشت سرمایه را داشته باشید.

رسیدن به بالاترین بازگشت انرژی برای شما همیشه انجام همان کاری است که برای انجام آن تمام استعدادها و توانایی های منحصر به فردتان را با نیازهای خاص شرایط موجود ترکیب کنید. آنگاه با تمام حواس روی انجام آن کار تمرکز و دقت می کنید. کلید رسیدن به بهره وری عالی همین است. هر وقت کار جدیدی را به دست می گیرید از خودتان بپرسید که آیا با انجام این کار به بالاترین بازگشت سرمایه یا انرژی می رسید؟ خودتان را مقید کنید که مهارت هایتان را جایی به کار بگیرید که بالاترین دستاوردها و پاداش ها را برای خودتان و شرکت تان به همراه داشته باشد.

  • روی زمینه ای تمرکز کنید که بالاترین دستاوردها امکان پذیر باشد

تصمیم بگیرید که روی حوزه های محدودی که عملکرد عالی تر شما دستاوردهای چشمگیری خواهد داشت تمرکز کنید. معمولا کمتر از ۵ درصد از آنچه انجام می دهید بیشترین دستاوردها را به همراه دارند. مرتب از خودتان بپرسید «چه کاری است که انجامش فقط از دست من ساخته است و واقعا تاثیرش چشمگیر است؟»

خودتان را مقید کنید کارهایی را که صرف نظر از میزان مهارت تان در انجام آنها تاثیری روی پیشرفت شغلی تان ندارند انجام ندهید. این نوع کارها در مقایسه با کاری که برای شما ساخته شده است برایتان بازگشت انرژی بالایی به همراه نخواهند داشت.

  • کارهایی را انجام دهید که بهتر می توانید انجام دهید

وقتی کارهایی را انجام می دهید که در آن ها عالی هستید نتیجه بهتری می گیرید، کمتر اشتباه می کنید و بهره وری فردی بیشتری پیدا می کنید. علاوه بر این وقتی کارهایی را انجام می دهید که بهتر می توانید انجام دهید از کارتان بیشتر لذت می برید. چه کارهای محدودی هستند که شما بهتر از هر کس دیگر انجام می دهید؟ چه کاری است که انجام آن برای شما ساده است ولی برای دیگران مشکل است؟ به استعدادهای منحصربه فردتان دقت کنید و روی حوزه های محدودی که می توانید به دستاوردهای عالی تر برسید تمرکز کنید. کلید رسیدن به اوج عملکرد همین است.

  • روی فرصت ها دقیق شوید

توانمندی هایتان و توانمندی های دیگران را روی فرصت های مهم متمرکز کنید. به جای توجه به مشکلات دیروز روی فرصت های فردا دقیق شوید. فکرتان را روی بهترین استعدادها و انرژی تان و بهترین نیروهای کاری که دارید و همچنین حوزه های محدودی که موفقیت های بزرگ در آنها برایتان ممکن است متمرکز کنید. خیلی از شرکت ها این اشتباه را می کنند و به جای اینکه از بهترین کارکنان شان طوری استفاده کنند که بیشترین بهره را از فرصت های فردا ببرند آنها را به جبران اشتباهات دیروز مشغول می کنند. مرتب از خودتان بپرسید:

«بزرگترین فرصت های آینده کدامند؟ اگر فکرم را متمرکز کنم در کجا می توانم به یک موفقیت واقعی برسم؟»

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *