ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
320 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : برنامه استراتژیک فردی

در برنامه ریزی استراتژیک شرکتی، تمرکز اصلی روی افزایش «بازگشت نقدینگی» است. نقدینگی در یک تجارت مبلغ پولی تعریف می شود که توسط صاحبان آن تجارت در آن سرمایه گذاری شده باشد (جدا از بدهی ها و پول های قرض شده). هدف از برنامه ریزی استراتژیک این است که راه هایی برای سازماندهی و سازماندهی مجدد تجارت پیدا شود به شکلی که شرکت نرخ بالاتری از بازگشت نقدینگی را کسب کند؛ نرخی که در صورت عدم وجود این برنامه، دست یافتنی نیست. شرکت ها با سرمایه مالی، سرمایه گذاری می کنند اما افراد با سرمایه انسانی. شرکتها از دارایی های مالی استفاده می کنند اما مهم ترین دارایی های شما انرژی های ذهنی، عاطفی و فیزیکی شما هستند. اینکه دارایی هایتان را چطور سرمایه گذاری می کنید کیفیت زندگی شما را تعیین می کند.

در برنامه ریزی استراتژیک فردی هدف شما این است که از فعالیت هایتان بیشترین «بازگشت انرژی» را به دست بیاورید. کن بلانچارد به این مسئله به عنوان بالاترین نوع «بازگشت زندگی» اشاره می کند. درست همان طور که در مورد سرمایه گذاری کردن پول تان دقت می کنید تا تضمین شود که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را به دست بیاورید در زمان سرمایه گذاری کردن وقت تان نیز باید به همین اندازه دقت داشته باشید. شما باید مطمئن باشید که بالاترین سطح نتایج، پاداش ها و رضایت را از وقت محدودی که دارید به دست می آورید.

به رفتارتان فکر کنید

قبل از اینکه مشغول انجام هر نوع فعالیتی شوید که وقتتان را می گیرد همیشه باید از خودتان بپرسید: «آیا انجام این کار بهترین نوع استفاده از وقت محسوب می شود؟» 

نبود انضباط فردی در مدیریت زمان باعث می شود مردم مدام مهم ترین کارهایشان را به تعویق بیندازند. و این باعث می شود که وقت بیشتر و بیشتری را صرف کارهای کم ارزش یا بی ارزش کنند. کاری که به صورت مداوم انجام بدهید به یک عادت تبدیل می شود. بسیاری از مردم عادت به تعویق انداختن کارها را در خود پرورش داده اند. و به جای اینکه کارهای مهم شان را انجام بدهند بیشتر وقت شان را صرف فعالیت هایی می کنند که در بلندمدت تفاوت بسیار کمی ایجاد می کنند.

کارهای دارای اولویت در مقابل کارهای کارهای بی اولویت

لازمه تعیین کارهایی که اولویت دارند این است که ابتدا کارهایی که اولویت ندارند تعیین شوند. کاری که اولویت دارد کاری است که شما بیشتر و سریع تر انجام می دهید و کاری که اولویت ندارد کاری است که کمتر و دیرتر انجام می دهید. احتمالا در حال حاضر کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن و وقت بسیار کمی برای انجام آنها دارید. به همین دلیل برای اینکه بتوانید کار جدیدی را شروع کنید باید یک کار قدیمی را متوقف کنید. شروع یک کار جدید به معنی متوقف کردن یک کار دیگر است. قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کنید از خودتان بپرسید:

«باید انجام چه کاری را متوقف کنم تا وقت کافی برای کار کردن روی این فعالیت جدید داشته باشم؟» 

در طول زندگی مدام «توقف خلاق» را تمرین کنید. یعنی آگاهانه تعیین کنید که می خواهید چه فعالیت هایی را متوقف کنید تا وقت بیشتری برای کارهایی داشته باشید که واقعا می توانند در آینده تان تغییری ایجاد کنند؟

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *