برنامه ایده پردازان ۴۲ – از گیم نت تا ZOOMIT
در چهل و دومین برنامه اینترنتی ایده پردازان به سراغ مسعود یوسف نژاد با مجموعه شرکت های زومیت، زومجی، آویژه و کجارو رفتیم.وی درباره شروع به کار در خدمات کامپیوتری و گیم نت، تا رسیدن به زومیت و بقیه سایت های این مجموعه به صحبت پرداخت.
همچنین درباره شکل گیری ایده یک سایت تولید محتوا با نام زومیت گفتگو شد که این ایده از کجا شروع شد و چه مراحلی طی شد تا به جایگاه امروزی خود برسد و بتواند سایت ها و مجموعه های دیگری هم مانند زومجی، کجارو و آویژه را در سازمان خود به رشد برساند.
یوسف نژاد همچنین درباره رسانه ها و بازار موجود در این حوزه توضیحاتی داد و زمان ورودشان به این بازار را عامل موفقیت امروزی خود دانست.
در ادامه برنامه با صدرا مخملی،دبیر پخش ویدئویی زومیت و کیوان هندی، تصویربردار و تدوینگر این مجموعه صحبت کردیم و موضوع ورود به فعالیتهای ویدئویی و شروع همکاری با زومیت مطرح شد.چالش های موجود در بخش ویدئو نیز از جمله موضوعات این گفتگو بود.
مدیرعامل این مجموعه توضیحاتی را پیرامون جذب سرمایه و وام های بانکی ارائه داد و به مزایا و معایب آن اشاره داشت.
برخی از محصولات و وبسایت دیگر این مجموعه به شرح زیر هستند:
- کجارو که یک راهنمای سفر محسوب می شود و به افراد کمک می کند تا از مقاصد گردشگری اطلاعات بیشتری کسب کنند و همچنین سرویس های جانبی مانند رزرو و خریداری بلیت و معرفی تور های گردشگری در آن وجود دارد.
- آویژه نیز یک شرکت نرم افزاری محسوب می شود و ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری تحت وب است.
- زومجی نیز به نقد و بررسی بازی های رایانه ای می پردازد که شامل تولید محتوای متنی و ویدئویی به صورت تخصصی برای این حوزه می باشد.
محمد حسین جعفری سرابی، سرپرست تحریریه مجموعه نیز درباره سیاست های محتوایی و روش های تولید محتوا اطلاعاتی را با ما در میان گذاشت.
ادامه مقالات برنامه ایده پردازان را دنبال کنید…
دیدگاهتان را بنویسید