ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

با هر شخص با زبان کاری خودش صحبت کنید

همه چیز بستگی به سؤال آغازین دارد

یک بازیکن تنیس از همان سرو اولی که میزنید می تواند به سطح بازی شما پی ببرد. متوجه می شود آیا بازی کردن با شما دلچسب خواهد بود یا ملال انگیز. در زمینه گفت و گو و برقراری ارتباط هم این موضوع صدق می کند. از همان سؤال اولی که می کنید دیگران متوجه می شوند آیا صحبت کردن با شما خوشایند هست یا نیست. برای مثال، فرض کنید من به کسی معرفی میشدم و اولین کلماتی که از دهان او خارج می شود این است که: «آه، شما یک نویسنده هستید. کی می خواهید رمان بزرگ آمریکا را بنویسید؟» متوجه میشوم با کسی حرف میزنم که از دنیای من اطلاعاتی ندارد. البته با هم صحبت می کنیم، اما من تلاش می کنم موضوع صحبت را تغییر دهم. طرف صحبت من هم خیلی زود به نتیجه گیری واحدی می رسد. اما اگر کسی که تازه به هم معرفی شده ایم بگوید: «آه، شما نویسنده هستید. آیا داستان می نویسید یا نویسنده کتابهای غیرداستانی می باشید؟» حالا میفهمم با کسی حرف میزنم که از دنیای من اطلاعاتی دارد. چرا؟ برای اینکه این اولین سؤالی است که همه نویسندگان در شروع از یکدیگر میپرسند. من از صحبت کردن با او لذت می برم زیرا میدانم او درباره دنیای نویسندگی علم و اطلاعاتی دارد.
هر شغل، هر ورزش و هر علاقه ای سؤالات مربوط به خودش را دارد که همه کسانی که در آن حوزه فعالیت دارند، آنها را می پرسند. وقتی یک فضانورد به فضانورد دیگری برمی خورد، می پرسد: «در چه مأموریتی شرکت کرده ای؟» یک دندانپزشک از دندانپزشک دیگر می پرسد: «آیا دندانپزشک عمومی هستی یا در زمینه خاصی تخصص داری؟» خبر خوش این است که طرح کردن سؤالات اولیه کار ساده ای است و می توان آن را آموخت. نیازی به تخصص ندارید. تنها طرح چند سؤال آغازین شما را در زمره خودمانیها قرار میدهد. و جالب این است که وقتی بعدا به به آنها می گویید در حرفه آنها فعالیت نمی کنید پیش خود می گویند: چه شخص با اطلاعاتی!

از زبان کاری آنها آگاه شوید
برندگان بزرگ می توانند درباره کار دیگران حرف بزنند و با آنها به زبان آنها صحبت کنند.
چرا به این زبان صحبت کنید؟ برای اینکه شما خودمانی آنها میشوید.
چگونه این زبان را بیاموزید؟ ممکن است نوار یا کاست سخن تخصصی را در کتابفروشیها پیدا نکنید. اما می توانید این زبان را به سادگی بیاموزید. کافیست از یکی از دوستان خود که به کار و زبان آنها وارد است بخواهید سؤالاتی حساب شده درباره کارشان با شما مطرح کند. سؤالات اندک و کم شما، مزایایشان بسیار زیاد است.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *