ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
599 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

با نفرت و عشق قدرتمند شوید !

مردم، هم با چیزهایی که می خواهند داشته باشند تهییج می شوند و هم با چیزهایی که نمی خواهند. عشق یک نیروی برانگیزاننده ی خیلی قدرتمند است، ولی نفرت هم دقیقا همینطور است. برخلاف نظر عموم نفرت داشتن هم می تواند خوب باشد؛ مثل نفرت از بی عدالتی، جهل، خود برتربینی و چیزهایی از این قبیل.

بعضی وقت ها شناخت دشمن، آتش درون شما را شعله ور می کند. بعضی از بزرگ ترین انگیزه ها و پایداری های سرسختانه ی من مربوط به زمان هایی بود که دشمنی برای مبارزه داشتم. دشمنان به ما دلیلی برای برپا خواستن می دهند. نیاز به مبارزه؛ مهارت ها، شخصیت و اراده ی شما را به چالش می کشد.

بعضی از مراجعان من از این موضوع نگرانند که نیروی چرای آنها از اهدافی ناشی می شود که خیلی والا نیستند. آنها احساس گناه می کنند از اینکه خواسته اند ثابت کنند آدم هایی که پشت سرشان حرف می زدند، اشتباه می کنند. یا روی کسی را کم کنند که گفته است او توان انجام کاری را ندارد.

یا شکست دادن یک رقیب یا اینکه سرانجام از خواهر و برادری که همیشه آنها را تحت سیطره ی خود داشته است، بهتر عمل کنند. ولی واقعا مهم نیست که انگیزه تان چه باشد، البته تا وقتی انگیزه تان قانونی و اخلاقی است. شما مجبور نیستید انگیزه های بشر دوستانه ی بزرگ داشته باشید. بعضی وقت ها می توانید از یک تجربه ی منفی قدرتمند، برای ایجاد یک پایان قدرتمندتر استفاده کنید.

این موضوع درباره ی پیت کارول که یکی از مربیان راگبی تاریخ است، اتفاق افتاده. او انگیزه ی اولیه ی خودش را اینطور توضیح می دهد: “در کودکی، جثه ی کوچکی داشتم. بنابراین نتوانستم کارهای زیادی انجام دهم. چند سال طول کشید تا به جایی برسم که بتوانم با دیگران رقابت کنم. تمام آن دوران با این واقعیت زندگی می کردم که من خیلی بهتر از آنها هستم و لازم است برای اثبات آن بجنگم.”

نیاز کارول به جنگیدن، بالاخره مهارت های او را نمایان کرد. همین اتفاق برای بازیگر بزرک آنتونی هاپکینز هم افتاده است. او گفت: ” من منشا نگرانی های والدینم بودم. به نظر می رسید هیچ آینده ی روشنی در انتظارم نیست. تحصیل و آموزش موضوعات مهمی بودند، ولی انگار من توانایی درک چیزهایی را که به من آموزش داده می شد، نداشتم. فکر می کردم از طرف کل جامعه طرد می شوم و به همین خاطر افسرده و غمگین بودم.”

هاپکینز عصبانیت اش را مهار کرد. اول، آن عصبانیت، او را به مبارزه برای رسیدن به موفقیت در عرصه هایی خارج از علم و ورزش سوق داد. فهمید که اندک استعدادی در بازیگری دارد. بنابراین از خشم اش بعنوان سوختی برای تعهدش به بازیگری استفاده کرد و در نتیجه ی شهرت و ثروتی که بدست آورد، توانست به مردم زیادی کمک کند.

با وجود اینکه انگیزه ی او در ابتدای کار به خاطر اهداف با شکوه و والا نبود، ولی به طور مشخص، مبارزه اش ارزشمند بود.

این در توانایی ماست که باعث تغییر هر چیزی شویم. به جای اینکه اجازه دهیم تجارب دردناک گذشته انرژی مان را تحلیل ببرند و موفقیت مان را تخریب کنند، می توانیم از آنها برای تامین سوختی استفاده کنیم که برای ایجاد تغییرات مثبت و سازنده می خواهیم.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *