ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
1,032 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری
تفاوت بازاریابی تلفنی درونی و بیرونی

بازاریابی درونی، روش واکنشی است که به آن Reactive میگویند.

در این حالت، بیشتر مشتریان با سازمانها تماس می گیرند. برای مثال آگهی دهندگانی که در روزنامه ها سفارش آگهی می دهند. در این شیوه، بازاریاب باید بتواند برقرار کننده ارتباط را علاقه مند و متمایل به سفارش کند.

بازاریابی بیرونی، روش پیشقدمی است که به آن روش فعال (active) گفته می شود. در این حالت، بازاریاب تلفنی راسا با مشتری تماس می گیرد. این شیوه دشوارتر از روش قبل است. پس نیاز به فرد واجد شرایط، که دارای شم و بینش این شغل باشد و در کنار آن، حرفه ای هم باشد، ضرورت بیشتری می یابد.

بازاریابی تلفنی از چه محلهایی صورت می گیرد

دفتر شرکت : بسیاری از شرکتها تعدادی بازاریاب تلفنی استخدام می کنند، و ابزارهای لازم را در اختیار ایشان قرار می دهند تا آنان با مشتریان تماس بگیرند. همچنین مرکزی را به عنوان مرکز تلفن برای این منظور پیش بینی و آماده می کنند.

منزل شخصی: بعضی از شرکتها اطلاعات لازم را به افراد خانوار می دهند، در این حالت خانم یا آقایی در منزل شخصی خود نشسته و از آنجا با مشتریان تماس می گیرد و برای شرکت مربوط، بازاریابی می کند. به این شیوه homesourcing می گویند.

آیا می شود با به کارگیری شیوه ای استاندارد و یکسان با تمام مشتریان تماس گرفت و بازاریابی تلفنی را انجام داد؟

مشتریان دارای روحیات، خلقیات، دانش و بینش متفاوت هستند. پس لازم است که ما اصول و روشهای بازاریابی و فروش تلفنی را یاد بگیریم؛ اما مهمتر از آن، این است که نگرش اقتضایی را در خویش تقویت کنیم تا بتوانیم در موقعیتهای مختلف و در مراجعه به افراد متفاوت، شیوه های عملکردمان را تغییر دهیم. پس قدرت انعطاف پذیری، لازمه ی شغل بازاریابی و از جمله بازاریابی با تلفن است.

مزایای بازاریابی و فروش تلفنی

به طور متوسط هزینه یک تماس تلفنی یک درصد هزینه ی تماس حضوری است.

اگر فردی را که در جستجوی او هستید، در دفتر کارش نباشد، در واقع یک ساعت از وقت خود را از دست داده اید، اما این زمان در بازاریابی تلفنی فقط ۱۵ ثانیه است.

اثربخشی و کارایی بعضی از ابزارهای رایج و سنتی بازاریابی خصوصأ تبلیغات به شدت رو به کاهش است، در این حالت فرصت مناسبی برای بهره مندی از بازاریابی تلفنی است.

هزینه ی بسیاری از ابزارهای ارتباطی با مشتریان به طرز سرسام آوری بالا رفته است. برای مثال هزینه ی تیزرهای تلویزیونی را بررسی کنید تا بیشتر متوجه این موضوع شوید.

در صورتی که فرد واجد شرایط از نظر روانشناسی، برای شغل بازاریابی تلفنی انتخاب شده باشد، آموزش وی در زمان کوتاهی قابل انجام است، فقط نیاز به مهارت است که با تمرین و تکرار افزایش می یابد.

در بازاریابی تلفنی، ضروری است فهرست مشتریان و بانک اطلاعاتی آنان تهیه شود، تهیه چنین فهرستی سرعت عملیات را افزایش می دهد.

بازاریابی تلفنی ابزار مناسبی است نه فقط برای فروش بلکه، برای تبلیغات یادآوری کننده تا مشتریان همواره به یاد ما باشند.

(منبع: بازاریابی و فروش تلفنی ، پرویز درگی)

ادامه ی مقالات  را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “بازاریابی تلفنی (۲)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *