ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !!
در چهل و سومین برنامه ایده پردازان به سراغ استارتآپ پلاک رفتیم و با مدیران و اعضای شرکت به گفتگو پرداختیم.این برنامه مطابق روال قسمت های قبلی با اجرای آرش سروری انجام شد و درباره موفقیت، شکست ها، چالش ها و مشکلاتی که بر سر راه کسب و کارهای جدید وجود دارد به گفتگو نشستیم.
بابک مقدم در ابتدا درباره رزومه کاری خود و فعالیت های گذشته از کودکی تا به حال که انجام داده و او را به نقطه کنونی رسانده توضیح داد. از پروداکت مارکتینگ رنو تا مدیریت استراتژی دیجی کالا.همچنان درباره شکل گیری ایده پلاک و نحوه جذب سرمایه برای راه اندازی شرکت گفتگو کردیم که به نوع خود سبک جالبی بود.
همچنین با علی آشتیانی و سامان نوریان، هم بنیان گذاران پلاک نیز صحبت کردیم و درباره شراکت در ایده های تجاری و مسیر موفقیت ایده گفتگو کردیم و تجربیات این افراد را شنیدیم.
اپلیکیشن پلاک ارائه دهنده خدمات در محل شامل نظافت، کارواش، اتوبار، خشکشویی، بنزین، خدمات خودرو و …. می باشد که افراد می توانند با ثبت درخواست خود از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن به صورت اینترنتی و آنلاین از خدمات پلاک بهره مند شوند.
در ادامه با برخی از اعضای شرکت پلاک به گفتگو نشستیم و حسام الدین قریشی مدیر دیجیتال مارکتینگ پلاک درباره وظایف کاری و چالش های موجود توضیحاتی ارائه داد. رزیتا مالکی ، مدیر امور مشتریان و توسعه کسب و کار پلاک نیز چالش های موجود در فعالیت هایی نظیر نحوه تعامل با مشتریان، ارتباط با ارائه دهندگان خدمت و …. توضیح داد.نشاطه سنبله کار ، کارشناس توسعه کسب و کار شرکت هم درباره نحوه همکاری و جذب نیروی خدماتی برای توسعه کسب و کار صحبت کرد.رکتاژ جعفری هم به صحبت درباره کار در پلاک و ریسک پذیری در ایده های جدید پرداخت.
ادامه مقالات برنامه ایده پردازان را دنبال کنید…
دیدگاهتان را بنویسید