ایده پردازان ۴۰(۱): شرکت یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی
در این قسمت از برنامه ی ایده پردازان به سراغ شرکت یکتانت رفتیم. شرکتی جوان، که به گفته ی اعضایش اولین پلتفرم تبلیغاتی است.
علیرضا ناظم زاده، هم بنیانگذار شرکت یکتانت، می گوید که بزرگترین چالش پیش روی آنها، تیم خوب و نیروی انسانی است. از نظر او ما در ایران نیروی متخصص کم داریم و آنهایی هم که متخصص هستند، روحیه ی کار تیمی ندارند؛ در نتیجه ما دچار مشکل می شویم. او اضافه می کند که در کنار همه ی اینها، استخدام فرآیند بسیار سخت و هزینه بری است.
صحبت های مهسا محمدی یکی از اعضای تیم منابع انسانی یکتانت نیز بر گفته ی علیرضا ناظم زاده صحه می گذارد. او می گوید که متاسفانه به دلیل فرار مغزهایی که در ایران صورت می گیرد، ما در پیدا کردن افراد متخصص به شدت با مشکل مواجهیم، حتی در زمینه ی مالی؛ به سختی فرد قابل اعتماد و کارآمد پیدا می شود.
مروارید بخشی زاده، مدیر بخش ارتباط با مشتریان یکتانت از هدف گذاری در تبلیغات می گوید. او اضافه می کند که بعضی از مشتریان، خودشان هم نمی دانند هدفشان از برگزاری کمپین های تبلیغاتی چیست و به دنبال چه چیزی هستند. بعضی از مشتریانی که به سراغ ما می آیند، اصلا تبلیغات آنلاین به کارشان نمی آید و باید تبلیغات محیطی انجام بدهند.
ناظم زاده در ادامه می گوید که بهترین روش تبلیغات، سئو است. بهینه سازی برای موتورهای جستجو، کاری تخصصی است که به زمان نیاز دارد و نباید انتظار نتیجه و بازخورد ناگهانی و زودهنگام از آن داشت.
در ادامه پیشنهاد می شود این برنامه را به طور کامل ببینیند و تجربه های جالب این تیم را از زبان خودشان بشنوید…
دیدگاهتان را بنویسید