ایده پردازان ۴۰(۲): یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی
در قسمت دوم برنامه ی یکتانت، علیرضا ناظم زاده از تجربه های شکستش می گوید. او چند تجربه ی ناموفق در زمینه ی استارتاپ های مختلف داشته است، که دلیل اصلی آنها را، شرکایش می داند.
پیمان فخاریان، مدیرعامل یکتانت، از شکل گیری این شرکت می گوید: آذر ۱۳۹۵، یک وبسایت محتوایی وجود داشت که ما می خواستیم آن را پروموت کنیم. آن زمان عمده ی تبلیغات سایتی، تبلیغات بنری بود. ما دِوِلوپ Develop کوچکی برای خودمان داشتیم که ناگهان از آن استقبال شد. اولین مشتری ما بامیلو بود که فیدبک بسیار خوبی از آن گرفتیم و بعد از آن، به این راه ادامه دادیم و بزرگتر شدیم و به اینجایی که الان هستیم، رسیدیم.
علیرضا ناظم زاده اضافه می کند که ما در حال حاضر با چالش پرداختی مواجه هستیم. پرداختی شرکت ها به تعویق می افتد و این موضوع ما را دچار مشکل می کند.
پیمان فخاریان در ادامه می گوید که ما آژانس تبلیغاتی نیستیم، ما پلتفرم تبلیغاتی هستیم و سعی می کنیم که از اسم آژانس های تبلیغاتی نیز فاصله بگیریم.
در انتها، آنها از آینده ی یکتانت می گویند که حتما در صدر دیگر شرکت ها قرار می گیرد و سرویس های دیگر هم به آن اضافه خواهد شد.
پیشنهاد می کنیم که این قسمت از برنامه ی ایده پردازان را از دست ندهید؛ چراکه تجربه های این تیم می تواند شما را در راه اندازی یک کسب و کار تازه یاری کند…
دیدگاهتان را بنویسید