ایدهپردازان در یلدای کارآفرینان استارتاپی
۲۹ آذر ۹۶ گردهمایی استارتآپها به مناسبت شب یلدا در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. این قسمت از برنامهی اینترنتی ایدهپردازان با اکبر هاشمی مدیر مسئول هفته نامه استارتاپی شنبه و برگزار کنندهی این گردهمایی آغاز میگردد.
هاشمی از مشکلات و دغدغههای برگزاری گردهمایی میگوید و خبر برگزاری آن را در خرم آباد و کرمانشاه میدهد و در ادامه با میلاد تیرانداز از برگزار کنندگان یلدای کارآفرینان کرمانشاه همراه خواهیم بود.
با شروع برنامه پنلهای متفاوتی را خواهیم دید که در آن حمید محمدی(بنیان گذار دیجی کالا)، محمد جواد شکوری مقدم(یکی از بنیانگذاران صبا ایده و آپارات)، میلاد منشیپور(بنیانگذار تپسی)، حسام آرمندهی(بنیانگذار کافه بازار و دیوار)، مجید حسینی(بنیانگذار علی بابا) و … به گفتگو مینشینند.
آرش سروری در طول برگزاری این همایش سری به غرفههای استارتآپی خواهد زد و کسب و کارهای جدیدی را معرفی خواهد کرد. فضای پر شور و هیجان این گردهمایی و آشنایی با ایدههای تازه و کسب و کارهای آنلاین این قسمت از برنامه را بیش از پیش هیجان انگیز میکند.
و اما در بخشی از این برنامه حمیدرضا خراسانی مدیر بازاریابی فرامحتوا رمز ماندگاری و دوام برند را محتوا میداند و تحقیق دربارۀ سلیقهی مخاطب را در آن فضا نیز ادامه میدهد. برای مطالعهی محتوا بیشتر از چه پلتفرمی استفاده میکنید؟ بیشتر در چه ساعتی از شبانهروز به مطالعه محتوا میپردازید؟ چه قالبی از محتوا را بیشتر میپسندید و …
به طور کلی با توجه به جوان بودن فضای استارتآپ در ایران میتوان از برگزاری چنین گردهماییهایی به نیکی یاد کرد و پویا بودن این اکوسیستم را ضروری دانست. جوانان نخبه و ایدهپرداز با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز به دانش، سرمایه و تجربه دارند تا با تلاش شبانهروزی در راستای به ثمر رساندن ایدهی خود گام بردارند.
این قسمت از برنامه اینترنتی ایدهپردازان را به طور کامل در آپارات مشاهده کنید.
من زیاد اسم این همایش رو شنیده بودم اما نمیدونستم راجب چی هست . چقدر جالب ?
بله همایش خوبی بود و نیاز هست که از این دست همایشهای بیشتر برگزار شه تا نواقص به مرور برطرف شه