ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1,997 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

همانطور که از پیش وعده دادیم این قسمت به سراغ تیم TAP30 (سامانه هوشمند درخواست تاکسی) رفتیم. گفتگو به صورت متفاوت با یکی از سفیرهای تپسی(راننده) آغاز می‌شود. او از درآمد ماهیانه خود و تعداد مسافرانی که در طول روز دارد می‌گوید. آرش سروری در ادامه گفتگوی صمیمانه‌ای با میلاد منشی‌پور(مؤسس و مدیرعامل تپسی) خواهد داشت. منشی‌پور از تحصیلات و تجربیات گذشته خود می‌گوید و به پتانسیل ایران در پیشرفت تکنولوژی اشاره دارد.

امیر پاشا(مدیر کسب و کارهای جدید) در خصوص اضافه کردن کسب و کارهای جدیدی که با فعالیت اصلی تپسی هم‌افزایی دارند اینگونه می‌گوید: بسیاری از کسب و کارها پس از شروع، حوزه‌های مختلفی را وارد مجموعه‌ی خود می‌کنند که خیلی درست نیست. بازه‌ی زمانی حدود ۲ تا ۵ سال نیاز است که پس از شکل‌گیری هسته‌ی اصلی شاخه‌های دیگر را وارد کسب و کار کنیم. تپسی پس از حدود یک سال و نیم به فکر این موضوع افتاد.

مرجان سلیمانی(مدیر دیجیتال مارکتینگ) یکی دیگر از افرادی است که با آرش سروری در رابطه با مارکتینگ و چالش‌های آن به گفتگو می‌نشیند. وی دنیای مارکتینگ را بسیار متفاوت از تصویر کلی که دیگران از آن دارند می‌بیند.

یکی از افرادی که از ابتدا با تپسی همراه بوده اردلان پویا بهار(سرپرست بخش فنی) است. وی از خاطره‌ی همراهی خود با تپسی به نیکی یاد می‌کند و شروع این پروژه را دلیلی برای عدم مهاجرت خود از ایران می‌داند.

 الیسا یاحقی(مدیر جذب و استخدام نیرو) تپسی را به باشگاه بدنسازی تشبیه می‌کند که پس از مدتی می‌توانید خود را به نسبت قبل مقایسه کنید و از تغییراتی که کردید شگفت زده شوید.

گلناز مظفری(مدیر مارکتینگ شهرستان‌ها)، هومن دمیرچی(مؤسس و مدیر عملیات)، مهبان جلالی(مدیر خلاقیت)، علیرضا فرهمند(مدیر مارکتینگ) و … دیگر افرادی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت.

ویدئو کامل این قسمت و مصاحبه‌ها را در آپارات مشاهده کنید و نظرات ارزشمند خود را در خصوص این قسمت از برنامه با ما به اشتراک بگذارید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *