ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
1,312 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اهمیت انتخاب دوست

اکثر افراد از این حقیقت آگاه هستند که ما تحت تاثیر مثبت یا منفی کسانی هستیم که وقت بیشتری را با آنان می گذرانیم. کودکان تحت تاثیر والدین خود هستند و بالعکس، همسران و خواهران و برادران تحت تاثیر یکدیگر هستند و ما تحت تاثیر همکاران، دوستان و همسایگان خود قرار داریم.

البته ما گاهی در محیط کاری بر افرادی که وقت خود را با آنها سپری می کنیم، کنترلی نداریم. در چنین مواردی باید به بهترین صورت از شرایط استفاده کنیم. گاهی همین موضوع در رابطه با افراد خانواده نیز صادق است. شما با آنها وقت می گذرانید به این دلیل که مورد علاقه ی شما و خانواده تان هستند و شما چاره ی مستدل دیگری ندارید.

ولی گاهی بر کسانی که وقت خود را با آنها می گذرانیم کاملا کنترل داریم. مثلا دوستان و افرادی که به منزل خود دعوت یا تلفنی با آنها صحبت می کنید.

وقت و انرژی جز مهم ترین دارایی های ارزشمند شما هستند، بنابراین بی اندازه اهمیت دارد که با تعقل و تفکر درست، کسانی را که می خواهید وقت خود را با آنها بگذرانید، انتخاب کنید. آیا شما وقت خود را با افرادی که شما را پرورش می دهند می گذرانید یا آنکه هم صحبت خود را به طور اتفاقی انتخاب می کنید؟

اگر صادق باشید، ممکن است از پاسخ خود متعجب شوید. شاید با بعضی افراد بدون آنکه علتش را بدانید، دوست باشید.

من نمی گویم الزاما تمام دوستی ها را قطع کنید و دوستی های جدیدی را برقرار کنید، همچنین منظورم آن نیست که تمام دوستی های سنتی، تعهد یا تجربیات گذشته بد یا نادرست هستند. در واقع شما را تشویق می کنم فردی که با او هستید و همچنین احساسی را که بعد از آن به شما دست می دهد، مجدد و صادقانه ارزیابی کنید.

آیا او کمکی به رشد شما می کند؟ آیا از نظر شما فرد تحسین کردنی و محترم است؟ آیا ارزش های مشترک دارید؟ آیا از نحوه ی صرف وقت خود یا تماس تلفنی با او، احساس خوبی دارید؟ اگر پاسخ شما منفی است، بدین معنا نیست که دیگر نمی توانید به دوستی خود ادامه دهید، بلکه بهتر است تصمیم بگیرید که با او وقت کمتری را سپری کنید.

هدف این پیشنهاد، قضاوت در مورد افراد دیگر نیست. با معین کردن افرادی که ترجیح می دهید زمان کمتری را با آنها صرف کنید، به آنها بی احترامی نمی کنید و همچنین تصور نمی کنید که آنان خوب نیستند. شما فکر نمی کنید بهتر از آنان هستید یا آنها صفات عالی ندارند. فقط شما همه چیز را بررسی کرده اید و ترجیح می دهید زمان خود را به تنهایی یا با دیگری سپری کنید.

همه ی ما در رابطه با کسانی که برای وقت گذرانی انتخاب می کنیم، ترجیحاتی را در نظر می گیریم. مثلا من ترجیح می دهم با افراد تند مزاج و زود رنج وقت زیادی را صرف نکنم و همچنین از افرادی که ترحم و شکایت کردن را دوست دارند اجتناب می کنم. تعیین بعضی از ترجیحات من ناشی از این آگاهی است که تحت تاثیر اطرافیان خود قرار می گیرم. پس، اگر وقت خود را با افراد شاکی سپری کنم، خودم نیز تمایل به شکایت کردن پیدا می کنم و الی آخر.

اجرای این سیاست، قابلیت زیادی برای نفوذ بر چگونگی زندگی دارد. اطرافیان شما، به خصوص آنانی که برای وقت گذرانی انتخاب می کنید، بر دیدگاه و حال خوش شما نفوذ بسیار دارند. اگر هم صحبت خوبی را برگزینید، زندگی شما آسان تر و کم استرس تر می شود.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *