ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۳
469 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

استفاده از حالت بدن برای کمک به برقراری ارتباط

من نمی گویم که شما صد در صد، دقیقا و عینا و بدون هیچ شکی می توانید همه ی جزئیات ذهنِ یک فرد را با نگاه کردن به حالت بدنش بازگو کنید. آنچه می گویم این است که با مشاهده ی حالت بدن دیگران می توانید چیزهای زیادی درباره ی حس و حال و نگرش و وضعیت ذهنی آن کشف کنید.

 مشاهده و ثبت آنچه درباره ی حالات و حرکات یک فرد متوجه می شوید، بینشی به شما می دهد که می توانید به بهترین نحو با او ارتباط برقرار کنید.

قبل از تعامل با هر فرد، نگاه کردن به حالت بدن او به شما کمک می کند تا بهترین روش برخورد با او را تشخیص دهید.

نشان دادن موقعیت اجتماعی از طریق حالت بدن

اگر افراد مقتدر را در ذهن خود مجسم کنید، با واژه های سطح بالا به آنها فکر می کنید. نیازی نیست قد این افراد بلند باشد تا نشان دهند در راس چیزی قرار دارند؛ صرفا بایستی خود را طوری نشان دهند که گویی آنگونه اند. حالت با اعتماد به نفس و پذیرا معمولا مربوط به افراد با موقعیت اجتماعی بالاست. در مقابل، افراد با موقعیت اجتماعی پایین، حالت شان را با یک رفتار احترام آمیز نشان می دهند. وضعیت بدن آنها تدافعی و بسته است.

ایندیرا در یک شرکت بزرگ عمرانی کار می کند. زمانیکه برای ترفیع درجه کاندیدا شد، در میان همکاران مرد او هنگام تصمیم گیری اختلاف نظرهایی بوجود آمد. اگرچه هیچ یک در قابلیت های ایندیرا شک نداشتند، اما چیزی در رفتار او آنها را مردد و نگران می کرد.

وقتی من و ایندیرا روی تاثیرگذاری فردی او کار می کردیم، او گفت که در مقابل افراد با موقعیت بالا به نشانه ی احترام می ایستاده. از آنجا که شرکت دارای ماهیتی سلسله مراتبی است، او همکارانش را افراد مقتدری فرض کرده بود و آنطور که آموخته بود رفتار می کرد. او قوز می کرد، سینه اش را کمی خم می کرد و سرش را اندکی پایین می آورد.

بعد از انجام تمرین هایی هدفمند، با عوض شدن تصورش از خود، وضعیت بدنی اش نیز تغییر کرد. ایندیرا اکنون صاف می ایستد، به راحتی ارتباط چشمی برقرار می کند و با قدرت حرکت می کند و بر خلاف گذشته که زیر دست بود، تبدیل به یک همکار واقعی شده است.

دفعه ی بعدی که در مراسمی شرکت کردید که در آن مردم راحت ایستاده اند و گروه های مختلف با یکدیگر صحبت می کنند، به زبان بدن شان دقت کنید تا دریابید چه کسی آشنا و چه کسی غریبه است. آنهایی که در حالت ایستاده، وزن خود را روی یک پا انداخته غریبه و آنهایی که خم شده اند وسرشان کمی به جلو آمده است آشنا هستند.

در زیر اطلاعاتی تصادفی درباره ی تشخیص موقعیت اجتماعی از روی حالت بدن آمده است:

  • وقتی کسی عمدا به شما احترام می گذارد، رفتار فردی با موقعیت اجتماعی پایین را از خود نشان می دهد.
  • در بسیاری از کشورهای آسیای شرق، خم شدن نشانه ی احترام است.
  • در ارتش، نشانه ی احترام خبردار ایستادن است.

احتمالا در حضور کسی که موقعیت اجتماعی شان برابر یا پایین تر از شماست، دست خود را روی کمر قرار می دهید. در حضور افرادی که در موقعیت بالاتری نسبت به شما دارند، زبان بدن تان متقارن است.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *