ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
598 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دلایل نادیده گرفتن بی کفایتی کارمند، از جانب مدیر

در روند آموزش افراد، من از شما خواستم که از تنبیه کارآموز پرهیز کنید و توصیه کردم، تا وقتی او رفتار مورد نظر خود را توضیح نداده است، او را توبیخ نکنید. اما وقتی شما به مشخصات یک مدیر واقعا موفق نگاه می کنید، بدون استثنا درمی یابید که مدیران موفق، بی کفایتی کارمندان را نادیده نمی گیرند.

اکر ما با بی دقتی به دنبال راه آسان باشیم، چقدر راحت می توانیم از انجام شدن نامناسب یک کار، چشم پوشی کنیم. ما بعنوان یک مدیر به چند دلیل به این دام می افتیم:

  • چون ما فکر می کنیم باید محبوب باشیم، به دنبال محبوبیت در اداره می گردیم.
  • زیرا امیدواریم اگر از مشکل چشم پوشی کنیم، به خودی خود مشکل حل می شود.
  • برای اینکه توان یا میل برخورد با دیگران را نداریم.
نیاز به محبوبیت

همه ی ما نیاز داریم محبوب دیگران باشیم، به طور قطع هیچ کس آنقدر مستقل و بی نیاز نیست که نخواهد دیگران او را دوست بدارند، اما مدیران باید به داشتن احترام در محیط کار قانع باشند. کسی که همیشه باید محبوب باشد، هرگز کار خود را با کفایت انجام نمی دهد.

بنشینید و کمی درباره ی افرادی که برای شان خدمتی انجام داده اید فکر کنیدآیا می توانید فردی را که به نظر شما کارآمدترین مدیر بوده است، جدا نمایید. اکنون آن شخص را با معیار (۱-۱۰) ارزیابی کنید. شماره ی ۱ برای اخلاق خوش و ملایم و شماره ی ۱۰ را برای اخلاق بسیار جدی در نظر بگیرید.

مطالعات بسیاری نشان می دهد که اکثر افراد به بهترین مدیر خود نمره ی ۷.۹ می دهند و توضیح می دهند، این افراد هم جدی بودند و هم خوب و خوش خلق. از ترکیب جدیت و خوبی، احترام کارمندان حاصل می شود.

وقتی یک مدیر اجازه می دهد که نیاز به محبوبیت، وظایف او را تحت تاثیر قرار دهد، فرد ضعیفی می شود که هر رفتار غیر قابل قبولی را تایید می کند و هر بهانه ای برای بی کفایتی را می پذیرد. او این کار را انجام می دهد، زیرا می ترسد یک کارفرمای سختگیر جلوه کند.

باور کنید، بعضی از افرادی که در بطن نیروی کار هستند، نقطه ضعف یک مدیر، یعنی علاقه ی او به محبوبیت را در می یابند و در مدت بسیار کوتاهی به طور شگفت انگیز، پُستی را در حیطه ی مسئولیت آن مدیر تصاحب می کنند و برای سایر کارمندانی که به طور طبیعی دنبال چنین موقعیتی نیستند، مقاومت در برابر وسوسه ی اظهار علاقه به مدیریت بسیار سخت و دشوار خواهد شد.

پس بهتر است محبوبیت را خارج از اداره جستجو کنید و تنها احترام باید هدف یک مدیر موفق باشد. اجازه ندهید مدیریت برای شما عامل مسابقه ی بدست آوردن محبوبیت شود.

عمل نادیده گرفتن مشکلات

در موارد دیگر ما همیشه امیدواریم مشکل خود به خود حل شود. ما کجروی های رفتاری را که برای حفظ عملکرد در سطح “پار” ضروری است خطاهای زودگذر تمرکزی و یا مشکل بسیار کوچکی می دانیم.

در این مقاله دو مورد از ۳ دلیل نادیده گرفتن بی کفایتی کارمندان را بررسی کردیم، در مقاله ی آینده دلیل سوم را به تفصیل بیان می کنیم…

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *