شاید دهه شصتیها بهتر به خاطر داشته باشند، شیرکاکائوهای شیشهای، بستنیهای توپی، آلاسکا، کام، ویفرهای موزی، نوشمک، بیسکوئیت باغ وحش و …
کودکان آنروز مسئولیت خرید از بقالی محله را به خوبی میپذیرفتند و با بقیه پول خود یکی از این خوراکیها را برای خود میخریدند. به تناسب پیشرفت جامعه و کسب و کارها، بقالیها شکل سابق خود را از دست دادند و به سوپر مارکتهای مجللی تبدیل شدند.
امروزه در هر کوچه و خیابانی سوپر مارکت پیدا میشود، اما موفقترین سوپر مارکتها چه ویژگیهایی دارند؟
حتماً پیش آمده که سوپر مارکت محله نیازهای شما را برآورده نکرده باشد و برای رفع احتیاجات خود به هایپر مارکتی متنوعتر رجوع کنید. هایپر مارکتها با تخفیفهای همگانی، تنوع و صرفهجویی در وقت و هزینه جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کردهاند. اما همچنان سوپر مارکتها نیز برای رفع نیازهای روزمره ضروریاند.
سوپر مارکتها در بعضی از مناطق شهر تهران خلاقانه عمل کردهاند. تنوع و کیفیت را افزایش دادند تا مشتری دست خالی از آنجا بیرون نرود. لقمههای نیمروزی، انواع سالاد، ساندویچ، میوه، نوشیدنیهای متنوع بخشی از اقلام هیجان انگیز یک سوپر مارکت میتواند باشد. مشتری مداری و برخورد خوب صاحب مغازه نیز که همچنان به عنوان یک اصل در کسب و کار همراه ما خواهد بود.
به تازگی خبر از راهاندازی چند سوپر مارکت آنلاین به گوش رسیده است، شما به راحتی میتوانید آنلاین و از طریق وبسایت آنها اقلام مورد نیاز را سفارش دهید. سفارش آنلاین به لحاظ صرفهجویی در وقت میتواند بسیار مفید باشد، خصوصاً برای افرادی که امکان خرید حضوری را کمتر دارند. تخفیف الکترونیکی نیز گاهی اوقات مزیت خوبی به شمار میآید.
شاید تا چند سال آینده جمعیت زیادی از افراد خرید آنلاین را به مراجعه حضوری ترجیح دهند و کودک دهه شصتی که روزی دوان دوان با دوچرخه یا پیاده با ذوق و شوق به بقالی سرکوچه میرفت برای همیشه فراموش شود.
زیر همین پست یک سوپر مارکت موفق به ما معرفی کنید.
دیدگاهتان را بنویسید